Gå til innhold

Noen som har en pen Golf II å selge til meg..?

Ranger emnet

Maggi

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en Golf II, har en fyr i klassen min som har et meget pent eksemplar, noe han vet å vise frem.

Har fått mer og mer sans for denne modellen, og kunne dermed tenke meg å kjøpe et pent eksemplar. Det er svært viktig at bilen er i god stand og ikke "hypa" for mye opp. Hellakkerte fangere og gromme felger er et stooort pluss.

Håper på svar !

:cool:

Det vanskelige er enkelt, det umulige litt verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Golf II GTI 16V 88mod. (5dørs)skininteriør, 17" toms azev felger, gule koni. 40mm senket,noe stereo kan følge med i pris, helt nye vinterdekk på 14" alu felger. digitalt speedometer. km 185000, syntes det er greit med 5 dører siden det er mye ut og inn av bilen. grenrør og effektanlegg.

bilder kan fåes på mms

bud ønskes

Broooom! See you when you get there..

Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen!

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092

90 BMW 320i

(x) 89 VW Corrado G60

(x) 88 Golf mk2 GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få min 1985 Golf II 1.6c for 15.000,-

Gått 159 000

*Byttet masse deler som feks: clucth (denne uken), bremserør, skiver, klosser, sko, bånd, slanger, masterpumpe, frontrute og mye mer

*15 Toms alu felger med nesten nye sommerdekk (195/50)

90 Frontfanger (må lakkeres)

40/40 inter alloy senkefjærer

+++

Golfen%20003.jpg

lakkadash3.jpg

Mvh ThaBoZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gofle2

kjøpe min!

golf gl 1,8

litt fordulla.. :P

20k?

Nyt: clucth,girakkse,bremseskiver,bremseklosser,bremsebånd,frontrute

mod:

88,dører 90``fangere, g60 breddere, g60 skjørt, høyde justerbart senkesett Street line.. 15" 5 eika alu felger(sommer), blåe dioder i speedometer, gti interiør, sort dech, sorte tepper,

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider