Gå til innhold

Hva er det FLAUESTE dere har gjort angående bil/kjøring/ol

Ranger emnet

Kennet

Anbefalte innlegg

Ble irritert av å ligge bak Linjegods i 80 på e6, så tenkte jeg sku kjøre forbi den, aksa opp i 100-110, å kom midt opp på siden på lastebilen så begynte bilen å drukne å slo meg ned i 80-85 igjen.. å lastebilen hadde jo selvsagt gitt litt på den og så den bare seila videre å tuta, mens jeg var pent nødt til å legge meg bak den igjen..

+ det var eneste sjansen jeg fikk til å komme meg forbi, å jeg hadde 4 mil å kjøre igjen, og han lå fortsatt i 80 hele veien..

Han holdt da i hvertfall fartsgrensa, ikke dårlig bare det..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 272
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by StianToyota

selv om jeg snart er 17 år syntes jeg det er flaut med [L] skilt

men jeg får lov til og ikke kjøre med det lengere da;) blitt så god til og gjøre :D

Idag hengte noen kompiser i en anneb bil sånn L bakpå bilen min, kjørte rundt hele dagen med den greia bakpå :D

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gromit

Russen hengte en L bakpå snutbilen på Andenes. hehe. Hang der i 14 dager..

Neppe.. Jeg ber og håper om at politiet faktisk har rutinekontroller av kjøretøyene sine.. "sjekking av lys"? da må mann jo se L'en.. Kan ha vært flere russ som var ute å hærjet.. :D

satt på ny når den ble tatt av eller no..

Eller så kan det jo hende politiet syns det var moro og lot den henge :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Kjørte etter en ukjent i en Golf4 og havna opp på motorveien. Jeg så han var litt ung pga kjøringa, så håpa turen gikk ut på motorveien for et lite res. Starter på toppen og av Lierbakkene og når vel 170 ved tunnelen. Plutselig så smeller bakluka seg opp (3-dørs). Veitapokker hva som kan ha skjedd. Spilte hensynsløst høyt og membranen sto i sin tid bare cm fra låsen. Høres litt rart ut men... kanskje bassen har "åpna" låsen?

Så nok jææææævli bra ut fra Golfen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må da være flere historier som ikke er fortalt? har faktisk lest igjennom alle sammen en liten stund nå og ledd meg skakk av en del av dem :D

hadde en liten tur innom hekken til naboen i vinter... det som skjedde var at jeg skulle leike meg litt da, med brekke... kom litt fort, så fikk kontra og dura rett inn i hekken! mamma satt på, siden jeg ikke har lappen. ho blei først sinna, i ca 2sek. så begynte ho og le faktisk! gjorde det ikke noe bedre for meg akkurat, flau nok med det som var fra før av!

bedre blei det ikke når jeg skulle bort og fortelle naboen at jeg hadde hilsa litt brutalt på hekken hans, han spurte åssen det hadde skjed. så forklarte jeg det da, så begynte faen meg han og le og... og sa at jeg burde ha lært nå og ikke leike meg for mye i nærheten av busker og trær(noe jeg har!)

-83 golf gti

-83 golf c/16v snart klar for bane

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har sitti fast på understellet i en vaksehall? d har j!:) var på vei til streetmeet på hamar.. så var vi innom gjøvik en snar tur.. og der skulle j være lur å vakse bilen før j reiste til hamar.. kjøpte polett på hydro texaco på cc marten og skulle kjøre inn da j til min forbauselse oppdaga at bilen var for lav til å komme inn i vaskehallen ettersom d var en 3cm forhøyning i midten mellom hjullsporene.. men j skulle vaske bilen j.. så j lurte meg innpå ved å kjøre på skinnene og "midtrabbaten", men oi.. bilen glei ned fra dette.. og da hade j vært så lur å sette i kortet i forkant.. så bilen stoppa akkurat der maskina sa j skulle si stopp.. og starta.. men d endte med at maskina la bommen på panseret mitt ettersom bilen stod skakt.. og da oppsod problemet... j satt fast på understellet!! hele veien.. heldigvis var vi 4 biler som kjørte sammen.. så d ble til at j først skulle prøve å rygge mens de andre dytta.. detta funka ikke da understellet ikke ville den veien.. men heldigvis gikk d å kjøre framover i hallen oxo.. så da stod 2 stk å holdt oppe bommen, mens d var 2 personer som tok i å løfta i hver skjerm, klarte så vidt å komme meg ut av hallen.. eneste som skjedde var at j reivsund plastik skliplata under.. hehe.. har desverre ikke bilder.. glemte å ta doh ,bilen var en accord og hvis dere ikke tror på høyden så knuste j med letthet lliggende bacardi breezer flasker osv:) heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hatt lappen noen måneder, skulle hente lillebror på den lokale fritidsklubben. På vei bort tok jeg noen brekksladder og spant litt på en stor bussholdeplass, og det ble tydelige merker etter dekkene. For en som nettopp har fått lappen: driiitkult!!!:D

På vei tilbake skulle jeg vise merkene til lillebror, men kom på det i samme sekund som jeg kjørte forbi. Sto på bremsen, og rygget tilbake. Tenkte jeg skulle svinge bilen litt rundt, slik at lysene lyste opp merkene. Svingte til høyre, rygget, bilen snudde seg fint. Inn med clutch og brems, inn med første for å kjøre, ut med clutch og av med brems. Bilen skled ti cm bakover, nok til at bakhjulene hang i løse luften og bilen lå på karmen på asfalten. Klarte ikke å komme meg opp ved egen hjelp... Ringte hjem og forklarte situasjonen, mamma måtte vekke pappa, som hadde hatt seg en pils (dette var en lørdag) og som igjen måtte vekke naboen og få ham til å kjøre seg........

Etter dette fikk jeg høre at "reversen er forbudt" hver gang jeg skulle låne bilen. En befrielse å få seg eget kjøretøy!!!!!!!

Kjenner en kar som klarte å knuse den feteste/peneste 240en nord for flytebroen. Fikk låne den mot å kjøre eier og noen kompiser til byn, disponerte bilen fritt frem til henting seinere på natten. Jeg og noen kompiser stod på råneplass nr 1: select'n. Den 240en hadde sperre på akslingen og grom motor, så han skulle selvfølgelig prøve seg på en sladd. Hadde fått lappen to uker før... Kom inn i krysset i bra fart, ga gass og fikk hekken ut. Vi sto sånn at vi så alt. Den første sladden fikk han finfint til, med bra røyk og alt...bilen lå deiligt bredt og. Så slapp han gassen for å rette bilen opp igjen > lite smart. Bakhjulene hogg i asfalten, bilen hoppet rundt og hadde kurs rett i et tre. Jeg har aldri igjen sett en snurre et ratt så fort..... Han klarte faktisk å unngå å fronte, men treet traff bilen midt på b-stolpen. Hele bilen ble tydelig skjeiv, var kun tre hjul nedi asfalten av gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekta fronten på Bilen min på hengerfestet til Escroten til en kompis da vi drev på å kødda.. Jeg kjørte en gammel Mitsubishi og skulle bare dytte litt på han.. bilen hang seg fast og vi spant i hver vår retning, men kom ikke løs.. Måtte få hjelp til å løfte løs bilen min.. dette var utenfor en butikk i beste åpningstid.... fy faan så flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider