Gå til innhold

Hva er det FLAUESTE dere har gjort angående bil/kjøring/ol

Ranger emnet

Kennet

Anbefalte innlegg

kom på en annen småpinlig episode når jeg så et par røde kjegler når jeg var ute å kjørte idag...

Jeg og noen kompiser var på vei til sørlandet midt på natten og ett sted på e-18 hvor det er to felt i hver retning og midtdeler stod det plutselig noen oransje kjegler meg perfekt mellomrom på midtlinjen...

HURRA SLALOM tenkte jo jeg :rolleyes:

også bar det løs til det det peip i dekka, men wups hmmn hvorfor er det egentlig kjegler her ser plutselig ett sett med xenon lys ikke langt foran meg.. hiver meg inn og kjører rolig videre mens kompisene ler seg halvt ihjel... :rolleyes: (jeg var veldig trøtt da og fugledansen var på cd og den er FINFIN å kjøre slalom til)

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 272
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har jo tidligere fortalt når jeg satt meg fast med en 87modell patrol med fine nye piggdekk på vintern.. (skal nevnes at det var brøytet utenfor veiskulderen)

Eg har gått på en smell på for mye brøyting og. Var i seint 2003/tidlig 2004, i tidligere nevnte Toyota Yaris (side 5-6 i denne tråden). Eg og en kompis kjørte opp til en hytte på vinteren. Når vi kom fram sa han at vi faktisk måtte gå i et kvarter og, så eg fant ut at eg skulle snu. Sto en Patrol ca 50 meter foran meg på veien, og eg tenkte at eg ikkje skulle kjøre forbi den, for då kunne eg havne i grøften. Så eg rygget tilbake 20 meter til en åpen plass. Fulgte litt lite med, så eg havnet langt til venstre, nesten borti brøytekanten. Igjen tenkte eg at eg ikkje måtte sette meg fast, så eg satt bilen i første og skulle kjøre fram, for å være sikker på å ikkje få fronten opp i brøytekanten når eg skulle svinge. Var som tidligere antydet vinter, og hadde vært det lenge, så eg ga nok ikkje så mye gass (og bilen har 68 hester og tilsvarende NM), men bilen spant løs. Eg prøvde å alle triksene for å få grep, men til slutt sto bilen med venstre framdemper helt utstrakt. Viste seg at det var brøytet langt utenfor veien, og i tillegg var grøften dyp (etterpå sto eg i hullet framhjulet gravde, det var knehøyt og eg e 188!). Så meg rundt, var et hus der som hadde hatt lys på når vi kom, men det hadde de slått av no. Var midt på natten, så vi turde ikkje å ringe på.. Ringte til kompis, som kom med en gammal 245, han trodde aldri han skulle komme seg opp, men det gikk =) Derimot var tauet han hadde med seg av typen "jævli tynt", så det røk tvert, selv om vi prøvde å dra bilen rettest mulig opp av grøften. Etter mye ringing og mye om og men, kom en annen kompis i en annen 240. Han hadde ingen problemer med å komme opp mente han, han bare ville ikkje og hadde lite bensin (4/5 av en tank så eg at han hadde når han kom!!). Uansett, han kom etter ca 1 time og 50 minutter, og dro bilen nesten sidelengs opp av grøften :hammer Var ikkje så flaut, for det var ikkje min skyld at noen hadde brøytet så jævli langt utenfor grøften, men det var kaldt der oppe i den ene timen og de 55 minuttene vi sto der..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVa er det flaueste dere har prestert å gjøre når det gjelder bil?

Enten det er utsagn, kjøring, kjøp, salg... Fyr løs :)

litt OT da men har en del filmer dere burde sett viss du vill se flaue ting:

http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=324'>http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=324

http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=313'>http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=313

http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=176'>http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=176

http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=55'>http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=55

http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=38'>http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=38

det er mangen flere innpå:

http://www.killsometime.com

Daihatsu Charade G11 Turbo

(SMÅBIL POWER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og kjørte med en venninne på vinteren og skulle hente storebroren til en kamerat. Siden det var midt på natten på en hverdag regnet jeg ikke med at det var så mange gutter i 20 års alderen som var ute og ruslet, men det var det tydeligvis.. Trodde jeg så han jeg skulle hente og skulle late som om jeg skulle kjøre på han. Da jeg så det ikke var han ( gutten ble jo vettskremt stakkars ) fikk jeg så noia at jeg ga bånn gass for å komme meg unna og fikk selvfølgelig skikkelig sleng på rompa og en heftig kontra så jeg holdt på å krasje :/ heldigvis gikk det jo fint da, og vi lo rimelig mye etterpå, men jeg kan jo skjønne nå hvorfor gutter ofre sier " kvinnfolk bak rattet" :P *fnis*

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom fra Drammen etter en dag på jobb, og som alle vet som er rundtomkring i Drammen så er ikke rundkjøringa ved Shell på Brakerøya det beste stedet å stå i halv 4 tida på ettermiddagen.

Jeg kom som sagt fra Drammenssiden og sto og ventet på at noen skulle slippe meg fram.

Siden min bil var i garasjen til lakkering, brukte jeg en annen golf 2 som vi har hjemme som ikke er spesielt snill på clutch.

Jeg så en kar som stoppa og vinka til meg så jeg skulle slippe fram, rusa høyt for ikke å kvele motoren, men gjett hva... jeg klarte det alikevel :P

Så ble jeg ganske stressa for å starte og kjøre, men da begynte han bare å le, og kjøre igjen... Da fikk jeg stygge flashbacks fra når jeg øvelseskjørte i Drammen...

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den første bilen jeg hadde, en opel ascona -83 stod jeg på en essostasjon i tønsberg og skulle rygge ut fra pumpene. Sjekket at det var klart bakover og ga full gass bakover for så å ta en 180. Da fronten min sveivet rundt (med fronten mot veien som gikk ved siden av) så jeg politiet som kjørte forbi. Dere kan tenke dere synet jeg hadde... politiet kjørte den samme veien fronten gikk.. så gjennom hele 180'n hadde jeg dem rett foran meg.. Heldigvis hadde de en god dag, og slapp unna..

Mvh FastOmega

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og en kamerat var på vei hjem fra steinkjer ei helg ,da vi kjørte gjennom sentrumen ropte plutselig kameraten "deer er hu fine dama jeg fortalte deg om!!" dom som jeg var snudde jeg meg helt rundt for å se ,for å glemme helt at jeg sto i ei kø... kjørte rett inn i kroken på bilen foran meg.. alle som sto rundt snudde seg for å se ,inkl dama.. noen som smålo etterpå når jeg kom springende tilbake til åstedet for å hente toyotaemblemet i grillen som hadde falt ut..

For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og kjørte med en venninne på vinteren og skulle hente storebroren til en kamerat. Siden det var midt på natten på en hverdag regnet jeg ikke med at det var så mange gutter i 20 års alderen som var ute og ruslet, men det var det tydeligvis.. Trodde jeg så han jeg skulle hente og skulle late som om jeg skulle kjøre på han. Da jeg så det ikke var han ( gutten ble jo vettskremt stakkars ) fikk jeg så noia at jeg ga bånn gass for å komme meg unna og fikk selvfølgelig skikkelig sleng på rompa og en heftig kontra så jeg holdt på å krasje :/ heldigvis gikk det jo fint da, og vi lo rimelig mye etterpå, men jeg kan jo skjønne nå hvorfor gutter ofre sier " kvinnfolk bak rattet" :P *fnis*

hmm, jeg er glad jeg ikke kjenner deg :P

eller, er det omvendt? hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listen med flauser med bil er en endeløs liste.

Men den jeg kommer til å bli påmindt mest i fremtiden skjedde i helgen:

Jeg parkerte jobb bilen, og overleverte nøklene til en som skulle ut en ærend.

Etter 10 min ringer han å lurer på hva i kloden jeg har gjort. For bilen fjusket så, og nå hadde den død helt ut. Så jeg måtte komme ut å slepe han tilbake.

På vei bort til der han sto så jeg hva jeg hadde gjort når jeg kjørte forbi Statoil uhhmmwhat? :

Når jeg kom durende inn på bensinstasjonen, rett før jeg kjørte tilbake til jobben, så jeg 1 pumpe som skilte seg ut i fra de andre og tenkte: Her var jo diesel pumpa godt merket....... lol

Jeg som aldri har fylt en diesel, og ikke gidder å sløse bort penger på slik rense bensin. Har aldri vært borti noen av de pumpene før.

Nå husker jeg til neste gang at de GULE pumpene er Ultra 95.

320si -06
535i -87
528i -85
5xxi? -82 prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

hehe,joa har ein liten moped historie da...var i gamle dager da eg gjekk på yrkeskolen,skikkelig harry plass der alle skulle showe off!hadde da ein mtx R 93mod so var fin men gikk litt dårli,blei litt "mobba" for det:P skulle liksom vise kva den var god for da og kjøyrte over noen bakker,fikk stor fart på bakken...og i det eg skulle kjøyre tilbake på veien ved skolen oppdaga eg det var ein DJUP grøft framfor meg,rakk ikkje å stoppa å havna oppi grøfta med mopeden på 115kg over meg og måtte få hejlp til å komme laus,akkurat på det tidspunktet var skulen ferdig og det var sikkert 30-40stk som stod å såg på!FLAUT!!!var ganske rask på å stikke av da ja...:P

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..var i gårkveld detta skjedde..fattern kom med bilen sin og vi sku taue bilen min til et verksted..vi hadde akkurat kommet i gang og sku til venstre i ei rundkjøring..på veg ut av rundkjøringa låste rattet seg og bilen min gikk jo rett fram mens pappa fortsatte dit vi sku..haha..er jo en fordel å skru på tenninga når bilen ikke går! :crazysant så fikk litt kjeft av de som kom bak meg..de tuta og han ene stakk hue ut av vinduet å fyrte løs noen gloser..skjønner da at man blir sur av det, var jo egentlig ganske farlig så..

men dette er nok noe jeg aldri kommer til å gjøre igjen..haha!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Hadde hentet 4 kompisser på fest og skulle innom bensinstasjonen og fylle. Disse var da rimelig fulle og høylytte og herjet fert bak i bilen. Ble sinna og ba dem roe seg ned litt og ikke ødelegge noe før jeg satte bilen i revers og rygget rett over ett skilt anger2 Knekt bakfanger, knust lykt og bulk i bagasjelokket.

2: Skulle tøffe meg litt på vinterføre med Tahoen min og da skjedde som nevnt flere ganger i tråden her at veien var brøyta lengere ut en veien faktisk var. Kobla inn 4X4 og prøvde alt mulig men bilen lå på understellet så sto bom fast. Og av alle verdens biler som kunne ha dratt meg opp kom det faen meg er Peugeot 205 :crazysant Etter mye om og men klarte han å vri bilen på understellet så jeg fikk tak med dekkene selv. Følte meg litt david og goliat der!

3: Ikke meg men en kompis kjørte en Honda Acord som hadde vært skolebil. (Pedalene på høyre side som jeg satt var fjernet men vaierene var der ennå) Han skulle brife seg litt forran en HAU med folk og nappet opp brekket og burnet bortover veien. Men ba han skulle stoppe og trykke inn clutsen satte jeg benet på gass vaieren så motoren sto i fri og hyla høyt på turtall med brekket på. Jeg satt og lo så jeg grein mens han ble mere og mere forvirra og skjønte ikke hva som skjedde. Dreiv og bremsa mens han kjørte så bilen hoppet bortover veien ggjorde jeg ett par ganger også:) Han ble rimelig flau når folk pekte og lo av han men han ble drit forbanna på meg når jeg fortalte at det var jeg som styrte pedalene :roll:

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider