Gå til innhold

Hva er det FLAUESTE dere har gjort angående bil/kjøring/ol

Ranger emnet

Kennet

Anbefalte innlegg

Oi i helsikken t du fyrer deg opp da mann flushit, gå å finn deg ein klut med kaldt vann over hodet, og ta livet med ro. Ja det er dumt av faren som straffet han med å kjøre i henne da, det synest eg og var heilt unnødvendig. Men du trenger heller ikkje å fyre deg så dyrene flukter, alle gjer masse dumt i livet, stol på meg. Ingen er perfekte :)

Lille meg du sikter til, eller?

Har lugna meg ned litt nå, men kjenner det koker litt igjen når du tiltaler meg som... MANN! aneglsmili

Ti-gra or not Ti-gra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 272
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lille meg du sikter til, eller?

Har lugna meg ned litt nå, men kjenner det koker litt igjen når du tiltaler meg som... MANN! aneglsmili

Opps sorry lille dame :D

Nei sikter ikkje på noen som helst lille dame, berre t å roa seg hailt ne. Trur nok du og har gjort masse dumt i livet ditt, eg og.

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men fattern brukte bilen noen dager etter dette, så var det ei dame som brøt vikeplikten, å pappa tok muligheten å gasset på rett i bakhjørnet på bilen. Så han fikk dekt hele greia av forsikringsselskapet til hu dama pga den lille krasjen.

Faren din er en SKAM! Enkelt og greit. Er så glad for at jeg har ærlige og skikkelige foreldre.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"så var det ei dame som brøt vikeplikten, å pappa tok muligheten å gasset på rett i bakhjørnet på bilen. Så han fikk dekt hele greia av forsikringsselskapet til hu dama pga den lille krasjen. "

Faen for et rasshøl....

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det var veldig frekt å gasse på på den måten ja!!!

for å komme tilbake til topic:

Da jeg hadde corollaen, skulle jeg innom internatet på blakstad vgs og levere noe for noe år siden. Jeg parkerer ca en halvmeter fra en murvegg, bøyer meg bak for å hente en pose i baksetet...det jeg ikke merker er at bilen triller framover, plutselig hører jeg bare DUNK!!!og bilen står i veggen!Så hører jeg masse latter, og ser noen folk som kikker og ler!det viste seg at det sto en gjeng der og røykte på verandaen... Det skjedde ingenting med bilen, men FLAUT ja.... hehe...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil:

Noen drittunger kastet snøball, og jeg fant ut at jeg skulle skremme dem litt. Fyrte inn bremsene, og hev bilen i revers. Rygga etter dem nedover gata, rygget forbi dem, fyrte inn bremsene som tok skjevt, og klonka rett i et rekkverk med støtfangeren. Ungene ble skremt ja, men de andre som var i nærheten fikk seg bare en god latter....

MC 1:

Morratrøtt skulle jeg bare rett en kort tur å kjøpe avisen. Svingte elegant inn på bensinstasjonen og gikk av sykkelen. I mellom disse to gjøremålene burde det stått at jeg tok på støtten.... Glemte det, gikk to-tre skritt og pang! 260 kilo mc rett i betongen... takk for veltebøyler!

MC 2:

Distrè her og: Satt meg på, startet opp, og kjørte avgårde ca 1 meter. KRASJ! Skivelåsen var på.... Igjen: Takk for veltebøyler, men savnet et stort hull i asfalten å synke ned i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du like upålitelig postbud som meg?

Ja.. hehe.. Neida, jeg la inn en post som jeg mente passet bra til tema og fikk utrykk for min irritasjon.. Men den ble plutselig borte.. Skjønner ikke det.. Var ikke på noen måte støtende eller ille..

Bare påpekte høy barnehage faktor og mente at folk skulle skjerpe seg litt.. Men den ble vel sletta sammen med enkelte andre poster som var offtopic her..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øvelseskjørte til hytta mi for snart halvannet år sida, hadde øvelseskjørt på veien et par ganger før (ror meg litt unna dårlig sjåfør-stempelet her ja :))

går en veldig smal grusvei nedover mot stranda, og hytter på sida av veien hele veien nedover.. jeg møtte på en motgående bil helt på toppen av bakken, hvor det er litt ekstra smalt, og skulle svinge meg så langt inn mot høyre sida av veien, for så å stoppe opp, og se om bilen kunne smette forbi meg.. men i uvitenhet om hvor bred landcruiseren var (nei den er ikke uvanlig bred, men bredere enn de fleste mopeder jeg hadde kjørt til da) kjører jeg sakte men sikkert høyre forhjul ned i en skråning, som først heller litt mer enn 45 grader cirka en halv meter, for så å bare være en fjellknaus som går rett ned som et stup. var vel ikke mange centimeterne før jeg satte hjulet helt utafor, da hadde vi nok vælva :)

når pappa skulle overta, skru på firehjulstrekk og prøve å kjøre oss opp (for det hadde nok sannsynligvis gått) får han ikek start på bilen. hmmm, hva kan jeg ha gjort? står der og skjælver og har verdens dårligste samvittighet.

fattern stikker bort til en kar som eier en svær eplehage, som også har traktor, som der igjen kan dra oss opp. vi blir dratt opp og alt går flott. men bilen vil fortsatt ikek starte :( vi triller bilen ned til hytta igjen for å sjekke nærmere.

så plutselig kommer pappa på at han skrudde på startsperra han har gjemt under hanskerommet i rein panikk da han skulle fly ut av bilen. jesssssss!!!. en trykk på bryteren og bilen var i gang :D

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det ikke jeg som har gjort da!!!

satt på med en camerat med citroen og skulle ut og "grise" kjøre litt.

fant oss en stor park plass og skulle få noe pene brekksladder.

det ente med at vi ødela en mb slk pga "citroen har brekket på forhjula"

mene vi bare stakk da!!

1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car

...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::...

Besøk http://www.mazda-ogn.org

har hatt:

Mazda 626 94 1.8 glx

volvo 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider