Gå til innhold

Hva er det FLAUESTE dere har gjort angående bil/kjøring/ol

Ranger emnet

Kennet

Anbefalte innlegg

hun mener at du, som vitne til saken og dermed også delvis ansvarlig er ikke noe bedre enn han som stakk av om du ikke gjør noe med saken selv.. du sa i ditt første innlegg "men vi bare stakk av da!". hadde du hatt så mye imot å kjøre avgårde fra situasjonen som du påstår nå i ettertid, hadde du nok aldri skrivd det på en måte som indikerer at du er nærmest stolt over at dere "tok til dere motet" og fordufta.

at du ikke skjønner hva SecLieutenant mener med ordtaket sitt er ikke akkurat et tegn på skyhøy intelligens heller ;) men sorry, det var irrelevant. allikevel sletter jeg det ikke.

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 272
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

(...)"Heleren er ikke bedre enn stjeleren" og at det er meg??

En "heler" er en person som gjør seg skyldig i heleri. Hi5 candi-kid!

Etter alle de mer eller mindre uforventa krasse motreaksjonene du har møtt på forumet etter det innlegget håper jeg du tenker deg om i en liknende situasjon. Da er det passende å avslutte med nok et ordtak: "Tusen maur tar sjelden feil."

Ti-gra or not Ti-gra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tusen maur tar sjelden feil."

Ikke vær så teknisk av deg da frøken.. :)

Oversettelse til splashmx6: Det betyr at når veldig mange personer mener at du har gjordt noe dumt, da har de rett... Du og kompisen din må slutte å gjøre dumme ting.... :cocain:

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet hva en heler er da!!!! men hva skulle jeg gjort? annmeldt kameraten min?

Kom ikke å si at noen av dere I***** hadde gjort det!!! rakk nesten ikke se på mb en gang jo!!!

folk her misforstår mer en alt annet og noen liker å slenge dritt!! greit tar meg ikke nær av det jeg men håper da at de som er her er over 14 da ihvertfall, for det er det nesten ingen av dere som klarer å bevise!!!!

of du godteri unge!!! kjønner hva det betyr, men det kan også menes på foskjellige måter a vettu!!!!

End of fight!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car

...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::...

Besøk http://www.mazda-ogn.org

har hatt:

Mazda 626 94 1.8 glx

volvo 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaueste jeg har gjort må være når jeg mistet lappen for å stå rolig med bilen...

Jessheim sentrum. lørdag formiddag, klokken var litt over tolv... masse folk som handlet og stripa var full av normale mennesker. Vi var ca 25 rånere (dvs. 25 biler, mye mere folk) som skulle kjøre kolonne gjennom stripa, skulle demonstrere mot at vi alltid ble jaget bort, selv de gangene vi oppførte oss og ikke laget noe støy, avisa var med og hele pakka... og så skulle vi rundt rundkjøringen i vest-enden av stripa, og jeg lå som bil nr 2, fant ut at jeg skulle stoppe i den ene innkjøringen til rundtkjøringa for at ingen skulle prøve å klemme seg inn og bryte følget... men hu dama som satt i den bilen jeg sto og sperret for satt bare og smilte til oss, så da tenkte jeg at jeg kunne bare kjøre videre, så jeg var i ferd med å sleppe opp clutchen for å kjøre, og da ser jeg blålys i speiliet... jeg stod der i 20 sekunder, og akkurat da måtte onkel komme... uflaks... og alle som var ute og handlet i storgata så jo at jeg sto der med onkel... par hundre som stod og glana...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet hva en heler er da!!!! men hva skulle jeg gjort? annmeldt kameraten min?

Kom ikke å si at noen av dere I***** hadde gjort det!!! rakk nesten ikke se på mb en gang jo!!!

folk her misforstår mer en alt annet og noen liker å slenge dritt!! greit tar meg ikke nær av det jeg men håper da at de som er her er over 14 da ihvertfall, for det er det nesten ingen av dere som klarer å bevise!!!!

of du godteri unge!!! kjønner hva det betyr, men det kan også menes på foskjellige måter a vettu!!!!

End of fight!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du kunne banka litt vett inn i huet på kompisen din... han fortjener jo grisejuling.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hvorfor spør du hvis du vet hva det betyr? -Tror ikke den meldingen var så tvetydig.

-Hvorfor sensurerer du det du har lyst å kalle oss hvis du ikke bryr deg? -Tenker du bryr degt allikevel, jeg.

-Klarer nesten ingen å bevise at vi er over 14 år?

1) Hvorfor skal vi bevise det?

2) Er ikke det logisk at de fleste (ikke ALLE, men antagelig en god del) her faktisk er over 14 da dette er et bilforum og man må som kjent være 18 for å ha lappen? Vel, du virker litt ung for alderen i og med at du kun ser alternativet å anmelde kameraten din til politiet. (Ved å se profilen vår kan du se årstallet vi er født).

End of fight? Du fyrer så sinnsykt at øvre piperør snart gløder!

Neida, jeg skjønner at du har rodd deg ut på åpent hav og det begynner å sive inn vann. Det er ikke meningen å hetse folk, men husk å behandle andre som du ønsker å bli behandlet selv! Først da ordner det seg, vett'u!

Det dere skulle ha gjort, som de fleste andre med takt, tone, samvittighet, respekt og ære i behold, var å prøve å kontakte eieren (ringe på nærmeste hus, legge igjen lapp, sjekke opp registreringsnr).

Ti-gra or not Ti-gra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sec har rett han!!!

Men det jeg prøver og få fram er at det er ikke så veldig greit og anmelde en god kamerat!

tenk dere om, kansje dere er tøffe nok til å skrive det, men hadde dere gjort det?

Alle her har gjort noe dumt i sitt liv og noe de angrer for! og sånn er det jo med denne saken da for min kamerat!!

Oki sorry for at jeg muligens kan ha hisset meg opp men dere kan **** meg kverulere og da!!! hehe

1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car

...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::...

Besøk http://www.mazda-ogn.org

har hatt:

Mazda 626 94 1.8 glx

volvo 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaueste må nok ha vært under den tida jeg kjørte Sierra stasjonsvogna.

Detta var vel akkurat da vintern hadde slått til i fjor.

Skulle rygge ut av parkerings plassen utenfor der min eks bodde. (Var ikke eks da). Tidlig på mårran, skulle vi på jobb begge to. Jeg sto parkert bak henne og måtte derfor kjøre ut først. Hadde også kødda endel om kjerringer bak rattet og sånt fordi hu ikke turte å rygge helt ut på veien, men snudde inne på gårdplassen.

Sierran ble aldrig vedlikeholdt eller vasket på noe vis, kun etterfylling av olje når tikkinga ble for jævlig. Med sota ruter på stasjonsvogna (Lakkerte på sidene bakerst...) og masse is/møkk på bakruta er jo ikke stort man ser, og like mye is på innsida av alle ruter som på utsida. Men jeg hadde jo speil, også var jeg nesten sikker på at jeg så etter om det stod noen biler langs veien der jeg skulle ut og under is skrapingen hadde glemte hva jeg fant ut... Det gjorde det. En Volvo V70 Taxi stod parkert der, og den klarte jeg selvsagt å treffe akkurat i det eksen hadde snudd bilen sin og hadde god sikt fram til meg...

Det eneste som skjedde med Volvon var en polerbar ripe i fangern, mens fangern min eksploderte! Ja, eksploderte! Det var et jævla smell, til tross for at jeg hadde begynt å bremse og nesten sto stille, så lå det biter av crappy stivfrossen hardplast over hele veien, pluss knust baklykt. Kjørte lenge sånn, etter et halvt års tid bytta jeg lykta, men fangern ble fraverende helt til jeg sendte den på skroten.

Av en eller annen grunn ble jeg aldrig stoppa med den bilen, til tross for at det LYSTE kjøreforbud på lang vei... :D

Dama hadde det veldig morro av det her, veldig lenge, og kameratene mine drar opp det hver gang det blir snakk om ubrukelige sjåfører. :lol

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider