Gå til innhold

Hva er det FLAUESTE dere har gjort angående bil/kjøring/ol

Ranger emnet

Kennet

Anbefalte innlegg

Skulle tøffe meg for et par damer jeg nettopp hadde sluppet av i Bærum. Spant av gårde og bomgira så det joma etter. 10 min etterpå ble jeg stoppet i fartskontroll. 3k i bot.

Huff huff. Lei den der åss.... Med damene :P

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 272
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flaueste jeg har gjort er den gangen pappa hadde en vw caddy 85 mod. Jeg trodde jeg hadde blitt dreven på å kjøre fordi jeg hadde lært meg å gire. (var 12 år den gangen) Pappa var på jobb, og vi skulle kjøre et lass med avfall på dynga. Det var da jeg tenkte at jeg skulle imponere pappa med å rygge bilen til hengern og sette den på så alt var klart når han kom hjem. Jeg starta og satt bilen i revers (trodde jeg) men jeg hadde satt den i 1. istdenfor revers, jeg slapp clutchen brått og spant over en steinkant, rett i en vedbod vi har stående i hagen, slik at den flyttet seg flere meter og nesten datt sammen. Husker jeg løpte og gjømte meg da. hehe.

Du er ikke mann før du passerer 200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Kjørte utfor videregående hvor det var masse folk, også har det det jo slik at bilen min er litt for lav i forhold til Finnmarks veistandarder. Jeg nyter livet med at folk stirrer på bilen helt til jeg hører en fin fin fin skrapelyd og hele bilen rister. Ja da skal jeg si dere, ja da så i allefall alle som ikke så før i allefall. FLAUT!

Det var vel ikke en grønn BMW du hadde da? ;)

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider