Gå til innhold

Hva er det FLAUESTE dere har gjort angående bil/kjøring/ol

Ranger emnet

Kennet

Anbefalte innlegg

• Svar 272
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flaueste jeg har gjort var å snurre å treffe en brøytekant i ca 40-50 med 2002 v40n te fatter i fjor vinter.. Heldigvis minimale skader.. skiltholderen gikk.. hehe også blei det en liten sprekk ved festet til høyere tåkelys..:rolleyes:

Ja.. jeg leka med ny bil og fant ut hvorfor folk kjøper vinterbiler.. :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte og måke inn i en bil på en bensinstasjon.

Det flaue:

Nr1: Det var like etterpå at utestedene stengte i Ålesund så det var masse folk som så på.

Nr2: Og det verste. Det var privatbilen til UP-sjefen i Ålesund!!

Det kule:

Skadene på bilen, min MK1 Golf GTI, var bare at blinklyset på skjermen min trykte inn litt på skjermen.

Bilen til Pol10en (Citroen) måtte de bytte begge dørene på venstre side, og rette ut stolpen imellom dørene.

Som Glen Rodney Skog sa: "En gang retta jeg ut rammevangene på en Citroen med et ku-bein."

Vive la France :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lool... jeg må le, mye sinnsykt som skjer, stå på! :D

Jaja.. må vell dele litt jeg og.

Jeg fikk låne bilen til foreldrene til en kamerat av meg, en Nissan Primera Stv, en stund. Vi skulle da " nedover en tur og handle " sa vi. Istedenfor dette, for vi og spant og lekte oss litt midt i sentrum. Det var da tørre veier denne dagen, og jeg hadde lyst og prøve brekket litt også, så da bar det av gårde og finne en bra grusvei.

Vi fant en bra grusvei, og jeg brekket og brekket i fart. Men dette satte raskt en stopper. I en fart på ca.50 km/t kom jeg mot en brå sving, og der var det mye løsgrus. Jeg brekket, og bilen lå veldi breidt. Jeg rettet opp og fikk en BRUTAL kontrasladd som endte i grøfta i 40km/t. Det SMALLT grusomt og bilen blei kasta opp fra grøfta og landa på veien igjenn med fronten der vi kom fra. Det hele føltest ut som en drøm. Ingen personskader eller noe, men bilen fikk seg en god smell. Kræsjet resulterte i knust frontfanger, trykt inn ramma i front,skjevt panser, et par knekte bærearmer, skjev dør og en stoor bulk under døra.

Vi kjørte til nærmeste butikk, som kunne selge stips, og fikk støtfangern til å stitte vertfall. Bilen var kjørbar. Vi kjørte hjemover og parkerte bilen i eierens garasje. Og deretter, stakk vi ned til meg. Noen dager senere ville foreldrene hans snakke med oss.

Di viste oss regninga og jeg fikk sjokk av summen. De tok alt på forsikringa.. men egenandelen måtte betales. Egenandelen skulle vi betale.. eller.. vi kunne få arbeide for det istedet. Vi fikk vite hvilket arbeid de hadde å tilby.. og vi takket ja.

Så dagen etterpå, bar det avsted til fjells å kappe opp fyringsved :D

Vi slapp da meget lett unna ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal nevnes at jeg fikk lappen 4 november i år.

Dette har hend de siste par dagene:

En viss Zenith på forumet drar i brekket i en sving og jeg havner med halve bilen oppå et fortau :P

2 ganger mens jeg dreiv å brekksladda så trodde jeg brekket var helt av (noe det ikke var) og jeg stoppa opp. Den ene gangen fikk jeg alle kompisene mine ut i kulda for å dytte bilen mens jeg stod der og spannt med brekket på med fronthjulene nedi et 5cm hull. :D

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det jeg har vært på med er 180 grader i samme kjøre felt, med midtrabatt, så måtte rygge nedover til nærmeste buss stasjon, mens jeg så på føreren som lå bak meg... Veldig morsomt :rolleyes:

Andre ting er at første gang jeg var i Oslo med egen bil, så der jeg er fra så har vi ikke noe som heter bommer.. Så ikke at det jeg kjørte mot var noe bom så slenger meg inn på nærmeste mynt greie, regner med at de tar sedler.. Tydeligvis ikke, måtte få 2-3 biler til å rygge mens jeg gikk på manuell og betalte til dama som så ut som hu koste seg veldig...

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en morsom historie til.. Var en tur til Elverum, var oppe hos bestefatter, husker ikke anledninga, men jeg benyttet sjangsen til å hilse på noen jenter jeg kjente som hadde flytta opp dit. Tok 240n (samma som siste historie) og kjørte ut for å møte de.. Plukka de opp hos en av jentene, visste seg st de var tre stykker.. To av de kjente jeg fra før, men den tredje (også den fineste) visste jeg ikke hvem var.. Hu satt seg selvfølgelig bak, noe som resulterte i at jeg så mer bakover og i speilet en på veien..:rolleyes:

(Dette skjedde i slutten av januar og det var vel 15 kalde og speilblankt på veien..)

Mitt i elverum er det de to bruer over glomma, fikk beskjed om å kjøre over den ene, var ikke så kjent der oppe så jeg gjorde som jeg fikk beskjed om.. Tok av til venstre og over på veien over brua, det jeg ikke tenkte på var at "dampen" fra elva gjør det noe så inni hel...te glatt på veien. Er ikke enkelt å manøvrere tanks og snakka med folk i baksete samtidlig når det er sånt føre.. Så jeg fikk godsladd på volvon, hoppa over midtrabatten og parkerte oppe på et sånt blått skilt med pil som viser hvilken side av midtrabatten du skal kjøre på, skiltet ga heldigvis etter for tyngden på tanksen min og knakk på to steder.. Jentene inne i bilen, hu foran og de to bak visste ikke helt om de skulle le eller grine, det bli en rimelig pinlig stillhet..

:D

Jeg rygga bilen av skiltet og kjørte inn på nærmeste bensinstasjon, visste seg at jeg bare hadde ødelagt plastbeskyttelsen under motoren og hadde fått et par riper i skiltet foran.. (som nå bare hang i en skrue)

Et par dager etterpå fikk jeg høre av bestefattern at det hadde vært oppslag i lokalavisa, "villmannskjøring i sentrum", med bilde av det ødelagte skiltet.. :D

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by AnDtHo

Her er en morsom historie til.. Var en tur til Elverum, var oppe hos bestefatter, husker ikke anledninga, men jeg benyttet sjangsen til å hilse på noen jenter jeg kjente som hadde flytta opp dit. Tok 240n (samma som siste historie) og kjørte ut for å møte de.. Plukka de opp hos en av jentene, visste seg st de var tre stykker.. To av de kjente jeg fra før, men den tredje (også den fineste) visste jeg ikke hvem var.. Hu satt seg selvfølgelig bak, noe som resulterte i at jeg så mer bakover og i speilet en på veien..:rolleyes:

(Dette skjedde i slutten av januar og det var vel 15 kalde og speilblankt på veien..)

Mitt i elverum er det de to bruer over glomma, fikk beskjed om å kjøre over den ene, var ikke så kjent der oppe så jeg gjorde som jeg fikk beskjed om.. Tok av til venstre og over på veien over brua, det jeg ikke tenkte på var at "dampen" fra elva gjør det noe så inni hel...te glatt på veien. Er ikke enkelt å manøvrere tanks og snakka med folk i baksete samtidlig når det er sånt føre.. Så jeg fikk godsladd på volvon, hoppa over midtrabatten og parkerte oppe på et sånt blått skilt med pil som viser hvilken side av midtrabatten du skal kjøre på, skiltet ga heldigvis etter for tyngden på tanksen min og knakk på to steder.. Jentene inne i bilen, hu foran og de to bak visste ikke helt om de skulle le eller grine, det bli en rimelig pinlig stillhet..

:D

Jeg rygga bilen av skiltet og kjørte inn på nærmeste bensinstasjon, visste seg at jeg bare hadde ødelagt plastbeskyttelsen under motoren og hadde fått et par riper i skiltet foran.. (som nå bare hang i en skrue)

Et par dager etterpå fikk jeg høre av bestefattern at det hadde vært oppslag i lokalavisa, "villmannskjøring i sentrum", med bilde av det ødelagte skiltet.. :D

hehe ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by StianToyota

selv om jeg snart er 17 år syntes jeg det er flaut med [L] skilt

men jeg får lov til og ikke kjøre med det lengere da;) blitt så god til og gjøre :D

morsomt hvis du blir stoppet av politiet da;)

men ja..er enig i at L en er flaut å kjøre med..men samtidig så passer de andre bilistene seg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAdde en episode for snart ett år siden. Hadde vært på kino med dama, men på den tiden så var det en "date".

Klokka var blitt mange og vi skulle kjøre hjem fra kinoen. Jeg begynte å kjøre, viste ikke helt veien ut så jeg satsa på at den jeg kjørte var riktig. Å ja jeg kom fram til den veien jeg skulle ut på, men det var et problem! Det var utkjøring forbudt. SIden klokka var blitt 24 00 og det var ingen andre på veien bortsett ifra en bil med fjernlys på litt lengre opp i veien så svingte jeg ut. Og i det jeg gjør det, så ja det var onkel politi. Jeg banner høylytt inni meg og kjører sakte forbi de mens vi ser på hverandre, de kjører ned for å sjekke om jeg kjørte feil, og stopper meg 30 sek senere!

LITT flaut med dama med!!! Men det ordna seg da, klarte å snakke meg fra det... hehe, lurer på hva dama mi tenkte da jeg :P

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar