driftingteam Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 skal visst være streetmeet i vennesla (kristiansand)i anledningen nyåpning av sound stylingbutikk...... på moseismoen..lørdag 20nov kl20.00 få samla folk så vi får noe straffing!!!! Siter THS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoundStyling Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Ja det blir streetmeet i Vennesla ja. Jeg tipper årets siste. Det blir åpen butikk på dagen fra kl 10 - 14, og ut hele kvelden fra kl 20. Gode pakketilbud med masse bilstereo, styling, senkesett, hi-fi og hjemmekino. Det blir også utstilling av noen biler inni hallen, og bilfilmer på projektor. Så da er alle velkommen innom vår nye butikk!! Håper vi ses. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Hvorfor kaller dere slike ting Streetmeet? Er jo langt ifra noe Streetmeet. Her er det noen som åpner en bilstereo butikk (rimelig stusselig med innhold) og så hopper det opp Streetmeet med en gang. Det der på Lørdag, kan knapt kalles en "gjeng" med biler... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoundStyling Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Hei, Det ble litt få biler i forhold til sørlandsparken ja, det skal jeg være enig i. Men det var en hel del folk der for det. Grunnen til at det ikke ble noe skikelig streetmeet var vel at ryktet kom ut litt i seneste laget. Det var også fryktelig kaldt og guffent, så mange hold seg nok hjemme eller på fest :) av den grunn. Men butikken hadde stusselig innhold sier du... hmmm.. tror ikke du var inni selve butikken da. Der er det stappfult med utstyr, og ikke bare bilstereo, men styling og hi-fi også. Du var sikkert bare inni monteringshallen, eller kanskje ikke der engang. Vi gjorde i alle fall et forsøk på å skape litt show på en ellers trist lørdagskveld. Folk så fornøyde ut de, og litt utpå kvelden ble det db konkurranse og alle kunne sitte i en bil med et oppkoblet anlegg fra ukens pakketilbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 er litt off topic,men må bare skrive det inn... ble nettop stoppet av politiet i byen nå og fikk ei jæv.a saftig bot pga klister i frontrute og lys soting på sidevinduer...... de opplyste meg om at før nyttår skal alle som har dette montert TAS!!!!!!! bare for å si ifra.... svein ps.. var på vei opp til soundstyling,så jeg rakk det ikke desverre....:( :( :( :( :( :( :( :( :( :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Ble du ikke først spurt om å rive av filmen frivillig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 måtte begynne å rive det av med en gang,slik at det ble stygt og jeg ble nødt til å fortsette+ at jeg måtte inn på biltilsynet og vise at det var av innen 7 dager:( off topic til ronny: fått tak i ny forsterker nå?? bor du på justvik?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg