Gå til innhold

streetmeet i vennesla lørdag 20 nov!!!

Ranger emnet

driftingteam

Anbefalte innlegg

Ja det blir streetmeet i Vennesla ja. Jeg tipper årets siste.

Det blir åpen butikk på dagen fra kl 10 - 14, og ut hele kvelden fra kl 20. Gode pakketilbud med masse bilstereo, styling, senkesett, hi-fi og hjemmekino.

Det blir også utstilling av noen biler inni hallen, og bilfilmer på projektor.

Så da er alle velkommen innom vår nye butikk!! Håper vi ses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller dere slike ting Streetmeet? Er jo langt ifra noe Streetmeet. Her er det noen som åpner en bilstereo butikk (rimelig stusselig med innhold) og så hopper det opp Streetmeet med en gang. Det der på Lørdag, kan knapt kalles en "gjeng" med biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Det ble litt få biler i forhold til sørlandsparken ja, det skal jeg være enig i. Men det var en hel del folk der for det. Grunnen til at det ikke ble noe skikelig streetmeet var vel at ryktet kom ut litt i seneste laget. Det var også fryktelig kaldt og guffent, så mange hold seg nok hjemme eller på fest :) av den grunn.

Men butikken hadde stusselig innhold sier du... hmmm.. tror ikke du var inni selve butikken da. Der er det stappfult med utstyr, og ikke bare bilstereo, men styling og hi-fi også. Du var sikkert bare inni monteringshallen, eller kanskje ikke der engang.

Vi gjorde i alle fall et forsøk på å skape litt show på en ellers trist lørdagskveld. Folk så fornøyde ut de, og litt utpå kvelden ble det db konkurranse og alle kunne sitte i en bil med et oppkoblet anlegg fra ukens pakketilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

er litt off topic,men må bare skrive det inn... ble nettop stoppet av politiet i byen nå og fikk ei jæv.a saftig bot pga klister i frontrute og lys soting på sidevinduer......

de opplyste meg om at før nyttår skal alle som har dette montert TAS!!!!!!!

bare for å si ifra.... svein

ps.. var på vei opp til soundstyling,så jeg rakk det ikke desverre....:( :( :( :( :( :( :( :( :( :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...