Jalli Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Halla folkens, jeg er ny i "bil-livet" så trenger litt hjelp=) Har en Mazda 323LX(bf 1987) og så fant jeg en "mini-tubo" på: http://www.streetdesign.no/?go=vis∏=6334 og følte for og svi av noen tusenlapper, bare lurer på om denna "greia" faktisk funker? eller om jeg bare blei purt hardt..:)har bare lyst til og få mazdan min litt mere "sint" hehe Men nå må jeg dra til legen...klinte til fingern i går på jobben, er blå/grønn og banker enda og klarer så vidt og bøye den.. Takk på forhånd=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 bullshit Bare jalla altså... Den der vil jo antagelig få bilen din til å gå dårligere... står at den gir 5000 liter i minuttet.. Har du 5000 rpm med en 2liters motor så er vel det ca 10 000 liter i minuttet... Eneste som virker av alle turbo greine er en ekte turbo som blir drevet av eksosen. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-xxx Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 hm.. er det bare en vifte som skal "flowe" mere luft? den klarer vel kanskje å hjelpe bilen til å puste litt bedre, men ingen overlading, heh.. :D Siter - 1995Audi RS2 x1991 Mazda 323 Gt-x igjen... x1996 Nissan Primera SRI x1990 Mazda 323 Gt-x x1989 VW golf gti 8v x1989 Toyota corolla gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-xxx Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by Breisladdern bullshit Bare jalla altså... Den der vil jo antagelig få bilen din til å gå dårligere... står at den gir 5000 liter i minuttet.. Har du 5000 rpm med en 2liters motor så er vel det ca 10 000 liter i minuttet... Eneste som virker av alle turbo greine er en ekte turbo som blir drevet av eksosen. hehe.. ja, det er jo litt drit hvis den micro snurbo tingen leverer mindre luft, anti-tuning! :D Siter - 1995Audi RS2 x1991 Mazda 323 Gt-x igjen... x1996 Nissan Primera SRI x1990 Mazda 323 Gt-x x1989 VW golf gti 8v x1989 Toyota corolla gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locos Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 hvis du har en 1.0 liters rævkjørt ford eller noe sånt så kanskje det hjelper litt. men 8-15 hk.. bare tull.. og når skal den liksom lade.. begynner å snurre med en gang du vrir på tenninga og da går den på full rulle og hva skjer når du gir på.. jo den kommer til å bremse flowen fordi den ikke klarer å henge med.. pluss at den struper ned luftmengden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 hehe, kom fra legen nå, hadde ikke knust fingern:) bare ser sånn ut:P men finner ut om den funker eller ikke....funkern ikke selger jeg den igjen hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 finner da ut om den lille 1.5 litern likern eller ikke...=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 ringte og hørte, de sa at jeg kunne montere den på coil ledningen så vifta snurra ettersom turtallet varierte for og få max "utnyttelse" siden jeg hadde en gammel bil, men tar jo sikkert år og dag før jeg får den så...cant wait:P Ps. Noen andre tips hva jeg kan gjøre med Mazdan min? Har 4" potte liggende(skal på) har på k&n filter...og litt annet dritt...men me wants hp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Som jeg fortalte deg på Mandag, skal du ha mer hester trenger du komplett eksos inkl. grenrør, racekat, og effektanlegg ut fra kat, du vil trenge kvassere kam, evt porting av toppen, filter, større gassere... Men på en 1.5 liter? :rolleyes: Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sure Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Det er bra det finnes masse "Duppeditter" for folk som bare vil svi av noen lapper, hva skulle ellers andre folk tjene pengene sine på? :D Siter Mazda 323F BA V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 jammen andreas da...tenker på noe som jeg har råd til og gjøre jeg da:) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sure Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Men dette er å kaste penga til grisene! ;) Siter Mazda 323F BA V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Hehe, prata med de, virka som om det virka i "teorien" men...finner det ut...hvis den noen gang kommer...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kannibalen_lufus Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 har sett noe lignende som jeg har hørt skal funke. e-ram, en slags kompressor, eneste den gjør er jo å gi motoren mere luft. 1psi. http://www.electricsupercharger.com/selectionguide.shtml er en mikro switch som aktiveres når gassen bunnes. men har sett mange som ikke virker særlig seriøs, bare en vifte som aktiveres med en bryter fra bilene f. eks. ikke sørlig fett...... ville ikke akkurat forventet ektreme forvandlinger men hvert et forsøk. si ifra hvordan din funker, tenker på å kjøpe en e-ram, får se... Siter Alfa 156 1,8TS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kannibalen_lufus Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 sjekk forresten ut videone http://www.electricsupercharger.com/demovideos.shtml sprenger bossposen ganske enkelt..... Siter Alfa 156 1,8TS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg