B.T.i Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Originally posted by eirikvw Hvis noen vet om en grei måte å transportere bil fra lofoten eller hvor det var til stavanger, for en ok penge, så har jeg 10-12 lapper klar til eier. Er ikke noen som kjører lastebåt langs norksekysten eller stor nesten tom semi fra nord til sør vel? Ta kontakt med f,eks Nor Cargo, NSB eller SB transport. Å få bilen fra Lofoten skal ikke være den vanskeligste oppgaven. Eieren av bilen kan ta den med seg på enten Hurtigruta eller bilfergene som går til Bodø, derfra med f,eks NSB. En kan ikke bare trille en bil ombord på en ferge, bilen må ha en sjåfør under overfarten, hvis ikke må den karteres av et transport selskap(Dyrt). Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Bilen er fullt kjørbar.. Fremdeles interessert, eirikvw?..eller noen andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 kjøper motoren eg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by Orph Interessert i de elektriske vindusåpnerne, elektriske taklukeåpneren. Ellers kjøper jeg den etter jul en gang, må bare få første lønning først ! Nå funker jo ikke vindusåpnern på høyre sida da, som du sikkert skjønner.. Jeg vet ikke om han vil selge deler, for bilen står i Lofoten, og han bor og jobber en annen plass.. Jeg har tilbudt meg å demontere bilen for han, men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Tjaaa....bilen står jo bare der i garasjen uansett, og sånn som det er nå, så har han jo ikke tid til å være hjemme og demontere den..så han har sikkert ikke noe imot det.. Vi kan jo alltids ringe NSB og sjekke, ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Var og interesert i hele sulamitten, har sendt pm er i øst og vest, men aldri fått svar. Kommer gjerne opp med fly og hurtigruter den ned her, hadde vært en fin ferie det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Dere har PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Hvis Orph eller eirikvw kjøper denne for å selge deler, så ønsker jeg å kjøpe: Forseter Girkula Blinklysa Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Hvis jeg tar meg nordnorge ferie så skal du få kjøpe dette. Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Forsetene er sinnsykt deilige å sitte i...og ganske "etterspurt" siden det ikke er så mange av dem...tror jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Nå skal du hvertfall ha PM, Orph.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Neida, han jobber han, men han jobber skift, så avogtil jobber han kvelds- og natterstid, men det bør gå bra å ringe han på ettermiddagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg