Gå til innhold

Faen!!

Ranger emnet

Gaultier

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke tenkt og selge i deler da? Jeg er intressert i masse deler.. men kan også kjøpe hele vraket til en fin pris, men ikke 10 000..

Hvor står bilen? Jævli kjipt slike kræsjer!!

Broooom! See you when you get there..

Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen!

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092

90 BMW 320i

(x) 89 VW Corrado G60

(x) 88 Golf mk2 GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk att 15.000 bare? med full kasko...????! ell? bestille en pall sparkel, så er det bare å begynne en plass på siden der.....

fikk att 7500 for bare en fanger å litt småtterier for lenge siden på en golf som jeg hadde, en idiot som rygga på meg, hadde ikke lappen å slik han da, var 15 ell 16år..... å jaggu prøvde han å stikke av å.... å faren prøvde å ta på seg skylda, som sa at det var han som kjørte, han faren satt hjemme ell noe.... så ringte likegodt politiet jeg.... var en sliken invandrer

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xalibur

Bilen står i Lofoten..

Selges helst urørt ja..

Fikk en del mere enn 15tusen da, men det var pga en snill takstmann :D Kjøpte bilen tilbake fra forsikringsselskapet for 10tusen..

om en bil blir taksert som vrak, så får man kjøpt ut bilen for vrakpanten.... gjore det senest i dag på en mazda 929.... fikk 28.000 for den....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikvw

Hvis noen vet om en grei måte å transportere bil fra lofoten eller hvor det var til stavanger, for en ok penge, så har jeg 10-12 lapper klar til eier. Er ikke noen som kjører lastebåt langs norksekysten eller stor nesten tom semi fra nord til sør vel?

ring TFDS - 77 64 81 00 eller OVDS - 76 96 76 00 (hurtigruten) også kan no du hente den med en bile henger fra bergen!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider