Gå til innhold

endelig så snør det.....

Ranger emnet

pumpedyse

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snødde greit her i Bergen også idag.. Ble kaos diverse steder ja :D.... Men her i bydelen er det begynt å bli mildere igjen allerede, så det er mye slaps ute nå.. Drittvær! angry

Og så det gøyeste av alt: Idaq så skulle jeg kjøre inn innkjørselen til nabolaget, men bilen min er ikke helt enig med retningen. Dermed smalt felgen rett i fortauskanten angry . Men så var eg så heldig av reservedekket var piggdekk også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for snø.

Dro ut med Sierran, men kom ikke lenger enn 2 rundkjøringer

og en nedoverbakke.

Da bestemte fandenskapet for å ta kvelden.

Så nå står den der og snør ned.

Redningsbil kommer ikke før om ett par timers tid, de har stor pågang :D

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde MB`n funka..så hadde det hvert morro.. den trenger jeg ikke være så forsiktig med.. men siden jeg kun kan bruke pappa sin BMW..så tør jeg ikke ta de store utskeielser.. :(

men fikk jo lekt litt i dag når jeg gkjørte x`n på skolen da!! hehe

men nei.. vekk med snø sier jeg..gi meg sommer og sol og blå røyk istedenfor.. (jooda..syns det er gøy å "skli" litt på glatta jeg og men..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

men nei.. vekk med snø sier jeg..gi meg sommer og sol og blå røyk istedenfor.. (jooda..syns det er gøy å "skli" litt på glatta jeg og men..hehe)

heilt enig me deg! det er himla gøyt å skli ute, men fy så stressende det var å kjøre fra drammen til ålesund i natt..

spesielt borte me dombås å omegn der..snø er ikke så gøyt nei..men seff er det artig me en stor parkeringsplass å leike seg på..

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider