mazdafun Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Hei. Det er jo nesten like mange tråder om snø som om registrering av Datsun Skyline. Hva med å samle seg om en, og rope halleluja over den hvite lykken som bringes oss fra oven. Den er jo til stor glede for alle autofile(-og biloprettere). mvh The drifter.... Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 ikke glem bilbergnings bransjen... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 men glem for all del Oslo Sporveier og resten av de udugelige folkene som skylder på alle andre enn seg selv for at de kjørte av veien i går Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Bor i Fucking Åmot, gikk ut av internatet og det var 15cm snø, ikke brøyta. Skulle kjøre til sentrum med crappy piggfritt. tok 30min. Er en vei som kalles korketrekkeren. Kjørte sidelengs opp hele. Så var det rett på shell for å handle kjetting. Angrer ikke i det hele tatt. Kommer ikke på skolen uten. Var 15 biler i veien opp. Jeg kjørte opp som bare det. De andre med 4x4 måtte kjøre halvveis ut i grøfta for å få veigrep. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by bjirn men glem for all del Oslo Sporveier og resten av de udugelige folkene som skylder på alle andre enn seg selv for at de kjørte av veien i går ..tror ikke sporveien gleder seg over snøen. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by mazdafun ..tror ikke sporveien gleder seg over snøen. mvh "....men glem for all del", ironisk ment som at de ikke syns det var gøy med snø :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by bjirn "....men glem for all del", ironisk ment som at de ikke syns det var gøy med snø :P Hei. Så det nå. he-he *-Lese hvert eneste ord i setningen, og forstå innholdet:rolleyes: Jeg skal skjerpe meg...:) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Gud, som jeg øsnsker meg skilter på 4wd-sleda nå.. Noen som har en jobb å tilby meg? :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Fwd er artig nok det også ja, var artig igår helt til purken kom. En blei stoppa mens vi andre så på:D Like før han mista lappen. :rolleyes: Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Sierra er en crappy vinterbil da. Angrer dypt nå, understyrer som faen overstyrer som faen og 6,5 runde fra full venstre til full høyre dvs litt for mye ratting. Likte mye bedre commodoren jeg hadde i fjor. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseL Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Testa "nybilen" i går, må si det er en utrolig god følelse og kjøre 4wd som trekker 70/30(?) istedenfor de grevlinga(4!) jeg har hatt før :D Lenge leve 325ix :) Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Nå sitter nordingene å ler godt av oss søringer tenker jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by Dr_BASS Sierra er en crappy vinterbil da. Angrer dypt nå, understyrer som faen overstyrer som faen og 6,5 runde fra full venstre til full høyre dvs litt for mye ratting. Likte mye bedre commodoren jeg hadde i fjor. 6.5 runder? overdriver ikke du litt no:P? mener det var 2,5 fra rett fram til høgre/venstre? ..hm.. gode vinterdekk å rolig me gassen så er bilen fullt kjørebar.. og leikebar er den og:cool: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Er noe sånt på min,skal sjekke etterpå, er 88mod stasjonsvogn. Du sitter som bak rattet på en buss i allefall. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Dr_Bass: må i det minste sette på IS-ratt for å lettgjøre rattingen. mitt originale ratt er helt jævli å skli med. noen ganger skulle jeg ønsket meg Sparco ratt med stripe i midten, slik at man lettere finner ut hva som er rett frem igjen... hvis man mister oversikten under kraftig ratting :rolleyes: mistet oversikten i rundt 100 km/t på kontra kontra bortover rettstrekke en gang. var ukontrollert på vei mot grøfta en brøkdel av et sekund før jeg fikk orden på sakene igjen. scary! det er forskjellen mellom å nesten kjøre ut, eller å bare kjøre videre og ha det gøy. Ps! var ute nettopp og oppdaget at jævlene har begynt å salte morroplassen min :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg