Gå til innhold

endelig så snør det.....

Ranger emnet

pumpedyse

Anbefalte innlegg

Hei.

Det er jo nesten like mange tråder om snø som om registrering av Datsun Skyline.

Hva med å samle seg om en, og rope halleluja over den hvite lykken som bringes oss fra oven. Den er jo til stor glede for alle autofile(-og biloprettere).

mvh

The drifter....

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bor i Fucking Åmot, gikk ut av internatet og det var 15cm snø, ikke brøyta. Skulle kjøre til sentrum med crappy piggfritt. tok 30min. Er en vei som kalles korketrekkeren. Kjørte sidelengs opp hele. Så var det rett på shell for å handle kjetting. Angrer ikke i det hele tatt. Kommer ikke på skolen uten. Var 15 biler i veien opp. Jeg kjørte opp som bare det. De andre med 4x4 måtte kjøre halvveis ut i grøfta for å få veigrep.

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Sierra er en crappy vinterbil da. Angrer dypt nå, understyrer som faen overstyrer som faen og 6,5 runde fra full venstre til full høyre dvs litt for mye ratting.

Likte mye bedre commodoren jeg hadde i fjor.

6.5 runder? overdriver ikke du litt no:P? mener det var 2,5 fra rett fram til høgre/venstre? ..hm..

gode vinterdekk å rolig me gassen så er bilen fullt kjørebar..

og leikebar er den og:cool:

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr_Bass: må i det minste sette på IS-ratt for å lettgjøre rattingen. mitt originale ratt er helt jævli å skli med. noen ganger skulle jeg ønsket meg Sparco ratt med stripe i midten, slik at man lettere finner ut hva som er rett frem igjen... hvis man mister oversikten under kraftig ratting :rolleyes: mistet oversikten i rundt 100 km/t på kontra kontra bortover rettstrekke en gang. var ukontrollert på vei mot grøfta en brøkdel av et sekund før jeg fikk orden på sakene igjen. scary! det er forskjellen mellom å nesten kjøre ut, eller å bare kjøre videre og ha det gøy.

Ps! var ute nettopp og oppdaget at jævlene har begynt å salte morroplassen min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider