Kim Andrè Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Har en 2.4l topp og en dobbel Weber til salgs.. Weberen er brukt kun ca 3-4måneder,kjøpte den ny.. 2.4 toppen kjøpte jeg av en kar på opelforumet..innport fra tyskland...jeg planet den 1mm for mer komp..ikke brukt av meg,skulle ha den på en 2.0s men ble ikke noe av...følger med 2.4l innsprut og....ikke ledningsnett eller hjerne... send sms el ring på 45427440 hvis du lurer på noe... Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Pris? Hva må til for å sette denne på en 2.0S? Har du manifold til Webern? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Du har PM.. Den passer rett på en 2.0s... Har ikke manifold nei du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Er toppen bearbeidet; porta og høvla? er på jakt etter noe vast til min 2,4. Hvor stor er webber'n? Hva har den sitti på før? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Toppen er høvla 1 mm,ikke porta eller gjort noe annet med nei desverre....fint å sette på en 2.0s da :) Weberen er bygd for 2.0l Tror det står 32/36 på den.. Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Blir nok litt lite i til min motor ja... Trenger dobble 45-48mm webbere med insug til innsprut topp jeg, pga styrepinnen sitter høyere enn vanlig på innsprut toppene. Kan jo napp'n ut, men det blir liksom ikke helt bra det heller. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Går ikke å sette 2.4 topp på 2.0S... Ventilene er for store, og de vil ta nedi stemplene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 He he.. bare å skaffe stempler som har nedfelt område til ventilene.. (Wössner) Koster bare 2-3000 kr stykk.. He he Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by TMB Blir nok litt lite i til min motor ja... Trenger dobble 45-48mm webbere med insug til innsprut topp jeg, pga styrepinnen sitter høyere enn vanlig på innsprut toppene. Kan jo napp'n ut, men det blir liksom ikke helt bra det heller. er jo ikke noen forskjell på insprut og forgasser topper da. eneste forskellen er mellom 1.6-2.0 og 2.2/2.4 toppene. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 :eek: hmm. mins å huske jeg var borti en 2,0 e topp hvor innsuget til webberne til en kammerat ikke passa. Lært at 2,0 insprut toppene har større ventiler også... hmm,,, kan jo ta feil.. insuget til 2,2 og 2,4 passer ikke på 2,0 toppene. det har jeg prøvd. Noen som har en 2,0 e topp eller et 2,0E innsug som kan teste det på en vanlig 1,9 eller 2,0 topp... Da er det innsug til to doble webbere til 2,2 eller 2,4 jeg trenger da.... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 har mange 1.9 og 2.0 topper. både E og S topp. insug passer omhverandre. eneste er at om du skal ha to dobble gassere passer det ikke med termostathus fra 2.0E. går med termostathus fra 2.0S, men det blir ikke veldig god plass da heller. beste er et spesial termostathus som er lagd for og få bedre plass nettop når man kjører med to dobble gassere. Enem og RISSE bla. har dette. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Har du solgt toppen og gasserne? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Går ikke å sette 2.4 topp på 2.0S... Ventilene er for store, og de vil ta nedi stemplene. sikker på det? kjenner fler som har kjørt med 2.2 topp på 2.0s, riktig nok ikke høvla topp men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg