Jotne Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Jeg har kjøpt en Tysk Touran. Er det en enkel måte å få kjørelys på den. Det er så kjedelig å huske lysene hele tiden. Den er basert på Golf V, så jeg regner med at de er lik på dette punktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Mener jeg har hørt at det er bare å skifte selve lysbryteren ( den du vrir rundt på) Men spør en VW forhandler. Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jotne Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Fik fiksa det hos den lokale forhandleren. De tok 300.- for å orden kjørelys + Engelsk tekst i displayet (Det var tysk), noe som jeg synes var rimelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Det var ikke dumt i det hele tatt, men spørs hva de gjorde :D Skulle ha nye lyspærer i volvoen min for speedometert. 95 kr stk sa de. ryk og reis sa jeg og bestilte blå diodepærer istedet. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensA Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Fik fiksa det hos den lokale forhandleren. De to 300.- for å orden kjørelys + Engelsk tekst i displayet (Det var tysk), noe som jeg synes var rimeligt. Eg bestilte time til bilen min hos den lokale forhandleren min, men dei skulle ha 1000,- for å ordne kjørelysa. Va litt forkjell. Siter VW Passat 1,9Tdi 2003 mod VW Golf 1,9 Tdi 2004mod (solgt) Subaru Legacy 2,2 1992mod (solgt) Audi 80 2,0 1992mod (solgt) VW Derby 1,3 1977mod (oppussing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg