Jotne Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Jeg har kjøpt en Tysk Touran. Er det en enkel måte å få kjørelys på den. Det er så kjedelig å huske lysene hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Off topic.. men ka du kjøpte og kor mykkje du måtte gi for den der nede? utstyr, motor etc og pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 joda, det går fint det.... en fikser det rett innforbi selve lysbryteren be din lokale VAG forhandler vise deg hvordan det gjøres (det gjorde dem for meg når jeg hadde passelaten) Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jotne Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Den kostet ca 17000 Euro Med Norske avgifter frakt, vinterdekk lettmetall +++ tot 270000 Dette er en Trendline Mai 2003 Farge glass Xenon lys Avtagbart hengerfeste 7 seter 1,9 Tdi Kjørekomputer + cruise kotroll (del av trendline pakka) Automatisk Klima annlegg Er det noen som har prøv trimming fra http://www.kcr.se/ ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jotne Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Jeg tok kantakt med den lokale volkswag forhandleren, og de var veldig grei og hyggelig. For 300 kroner, så fikk jeg Kjørelys og Englesk tekst i menyene på kjøre komputeren. Det jeg savner er lys i instrumentpanelet når jeg slår på tenninga. Dette var vist ikke mulig på den modellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 jeg har ikke heller lys i konsoll på min, selv om den er norsk....må slå på lysbryteren Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoffern Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Jeg hadde KCR boks på A6'n min, det fungerte veldig bra men yter ikke så mye som å chippe bilen. Har chippet (byttet software, ingen lodding) på Touran min nå. Økte til 143Hk og 340Nm så det ble en helt annen bil :D Ta kontakt med KRB Trading for chipping av Touran. http://www.krbtrading.no Siter Mvh André Hoff 1986 Saab 900 Turbo (R.I.P) 1989 Nissan Sunny 1.6 SLX (solgt) 1999 Audi A6 1.9 TDI Avant (solgt) 1994 Nissan Sunny 1.6 SR (solgt) 2006 VW Touran 1.9 TDI Exclusive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freespeed Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Gå for en flash av bilens hjerne - du får ut mer hk og nm på den måten. Du bør havne noe rundt 145/150hk etter flashingen. Se på OptiCan.net for mer info om hvor de har forhandlere i Norge. Siter Speed is FUN!! --------------- WEB: http://www.optican.net BLOGG: http://optican.blogspot.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodoreb Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Vw verkstedet koder bare inn kjørelys på en styreenhet.Gjort på 10min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoffern Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Med bytte av software mente jeg flashing av bilens hjerne. Han som gjorde jobben sa han kunne øke mer enn det jeg fikk men jeg ville ha det til å holde så jeg ikke river kassa eller noe. Siter Mvh André Hoff 1986 Saab 900 Turbo (R.I.P) 1989 Nissan Sunny 1.6 SLX (solgt) 1999 Audi A6 1.9 TDI Avant (solgt) 1994 Nissan Sunny 1.6 SR (solgt) 2006 VW Touran 1.9 TDI Exclusive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
futuredome Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Har en 140 hk tdi orginalt som er chippa (endra software). Har nå ca 190 hk og den går som bare pokker. Varebil på grønne skilter. Kjører fra de fleste ungdommer med trimma biler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Har en 140 hk tdi orginalt som er chippa (endra software). Har nå ca 190 hk og den går som bare pokker. Varebil på grønne skilter. Kjører fra de fleste ungdommer med trimma biler :) Høres rått ut det :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg