Gå til innhold

CMR3 vs WRC2

Ranger emnet

Skrotnisse

Anbefalte innlegg

WRC EXTREME er et veldig bra spill på alle måter og er vel CMR3 overlegent på alle områder UNTATT den viktigste: Kjørefølelsen! På WRC har du ingen føling med bilen, mens du på CMR føler det på kroppen når det går for fort. Det er et spill for de som er glade i å kjøre bil. Ellers har CMR store mangler, bla kun en bil i championship mode, og ingen forandringer av setup i stages mode. Slik sett var CMR og CMR2 bedre. Motsatt med WRC, som har tatt et stort steg fremover. Får de orden på "handling" (og litt på lyden, en WRC bil låter ikke som en støvsuger) så blir WRC III en vinner:cool:

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CRM er gir mye mer kjørefølelse... Når du takler bilen der så sitter du med samme gliset som når du får det til på veien.. :) WRC har mye fete efekter, men notene er feil og lyden, for ikke å si det som dere har sagt før... Det gir ingen kjørefølelse.. D e viktig d :)

"Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cmr1 og cmr2 var bedre når det gjaldt oppsettet av bilen, men treern er helt sjef på måten man må jobbe for å legge opp bilen før svingene. det som irriterte meg med wrc 1 og 2 er at notene er feil og at de kommer for sent...(ps. på cmr3 vinner man ford rs200)

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns CMR er ennå det mest realistiske spillet etter in erfaring....

Kontrollen på bilen og måten bilen oppfører seg på!:..

Samt at WRC eller. PLAYSTATION 2 generelt SUGER på farts følelse pga bra grafikk!

CMR 3 er vinner hos meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ralli Sport Challenge.

Der har du alt....grom grafikk, fete biler. Bra med motstand. Og kjøre opplevelsen er rå.

Her kjenner man tom forskjellen på Ford og Audi ang overstyring og understyring. (Dette er jo kjernestoffet av 90% av forumene i Norge om dagen)

Og at man får de mest perverse bilene som er laget innen rally!

Gleder meg til jeg får lagt inn CMR3 på Xboxen:D

VW Golf '90

Toyota Corolla GT '86 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider