Mads` Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Snø er fint :) Lettsykkelen står parkert og den "råe" 50cc ATV'n min gjør nytta si :) http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=577526 Bildet er tatt før snøen kom :P Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Hehe! Sikkert fett å kjøre den nå ja;) Men må si det morro å sladde med vogna mi også! (tø førr) Siter x Volvo Toførr GL b230k -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by Mandel her oppe er det i allefall helt grusomt, begynte og snø ved 4 tida, og har nå lagt seg et tjuuukkkt lag.. var ute og kjørte i stad og sleit virkelig i all løs-snøen.. verst var det på e6 ! ingen brøyting ..spor overalt.. rett og slett ille! nei jeg gleder meg til sommern jeg! fittesnø Det er bare fordi du kjører grevling ;) Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 eller kanskje fordi jeg har ett sett uhyre dårlige dekk uten pigger Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Kjørte ut 2 ganger i går, men det er er kanksje ikke så rart fordi jeg dro ut 19:00 og satt bilen i garasjen 04:00 (9 timer med konstant leking :D). Heldigvis var det ikke noe alvorlige utkjøringer, bare lekte litt måkebil... :rolleyes: Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Snøen kom litt fort ja. Parkerte bilen med sommerhjul på mandag. Reiste til Oslo ett par dager og kom igjen til full vinter. Endte med at eg måtte gå det siste stykke heim. Skulle ned å hente bilen dagen etterpå og oppdager at låsen er frosset fast. Herlig! Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Min etter en tur på ringveien..leppa knakk seff :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by mihkku Hva med å starte opp et firma ? BrøyteBIL Servise AS. Motto: "Vi tar alt som er høyere enn 5cm." Hehe.. der er du litt sent ute gitt. Plogen går jo med en jævla gang det blir antydning til hvitt på bakken her i alle fall. Synes det er trivlig med snø jeg, lyst og fint og skikkelig artig å kjøre bil blir det også. Var skikkelig glatt på onsdag. Er ikke hver dag bmw 518 kan gires rett fra 1 til 4 gir og spinne like herlig ;) Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Hva?? Klager dere? Hvor er dere fra? Er dere fake nordmenn? Elsker å kjøre bil med bakhjulstrekk på snø!! Bedre enn det går ikke (bortsett fra å kjøre 160kmt i 50 sone med tørr asfalt da).. Hver gang jeg er på jobb, ser jeg bare ut av vinduet og gleder meg til jeg er ferdig, så rett til merce'n min og danser i vei.. :D :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 jeg klager ikke..jo mer snø jo bedre:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by BMW-328 jeg klager ikke..jo mer snø jo bedre:) Tja, ikke helt.. Blir ikke akkurat moro å kjøre med senka bil når det er halv meter snø.. :p Men poenget er: snø på veien = moro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 "Go knall" Koster et par lepper i året, men d gjør ikke no..:) subbesubb Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Ser det er mange som klager over snøen her... Kan dere ikke se og selge de hælvettes forhjulstrekkera deres da, og få dere bil med bakhjulstrekk, så kan dere ha det VELDIG morro på snøen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Eller det gøyeste 4wd. Hehe...:) Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Originally posted by Ferrari Ser det er mange som klager over snøen her... Kan dere ikke se og selge de hælvettes forhjulstrekkera deres da, og få dere bil med bakhjulstrekk, så kan dere ha det VELDIG morro på snøen! Slik at vi trenger hjelp fra dem med fwd/4wd straks vi skal opp en bakke, eller etter det har snødd 20cm? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg