Gå til innhold

Nå er det snø:D

Ranger emnet

christer

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mandel

her oppe er det i allefall helt grusomt, begynte og snø ved 4 tida, og har nå lagt seg et tjuuukkkt lag.. var ute og kjørte i stad og sleit virkelig i all løs-snøen..

verst var det på e6 ! ingen brøyting ..spor overalt.. rett og slett ille!

nei jeg gleder meg til sommern jeg!

fittesnø

Det er bare fordi du kjører grevling ;)

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte ut 2 ganger i går, men det er er kanksje ikke så rart fordi jeg dro ut 19:00 og satt bilen i garasjen 04:00 (9 timer med konstant leking :D). Heldigvis var det ikke noe alvorlige utkjøringer, bare lekte litt måkebil... :rolleyes:

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mihkku

Hva med å starte opp et firma ? BrøyteBIL Servise AS. Motto: "Vi tar alt som er høyere enn 5cm."

Hehe.. der er du litt sent ute gitt. Plogen går jo med en jævla gang det blir antydning til hvitt på bakken her i alle fall.

Synes det er trivlig med snø jeg, lyst og fint og skikkelig artig å kjøre bil blir det også. Var skikkelig glatt på onsdag. Er ikke hver dag bmw 518 kan gires rett fra 1 til 4 gir og spinne like herlig ;)

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?? Klager dere? Hvor er dere fra? Er dere fake nordmenn? Elsker å kjøre bil med bakhjulstrekk på snø!! Bedre enn det går ikke (bortsett fra å kjøre 160kmt i 50 sone med tørr asfalt da).. Hver gang jeg er på jobb, ser jeg bare ut av vinduet og gleder meg til jeg er ferdig, så rett til merce'n min og danser i vei.. :D :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ferrari

Ser det er mange som klager over snøen her... Kan dere ikke se og selge de hælvettes forhjulstrekkera deres da, og få dere bil med bakhjulstrekk, så kan dere ha det VELDIG morro på snøen!

Slik at vi trenger hjelp fra dem med fwd/4wd straks vi skal opp en bakke, eller etter det har snødd 20cm?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider