fred_stian Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Snø er fun ass!!! Første gang jeg kjører på snø i dag... :) Litt småskummelt i høy fart, men det går! :op Tror nok det blir en del kjøring innom gamle KB-senteret ( folk fra rundt kløfta veit hva jeg prater om.... ) Kjørte innom der nu, 2-3 stk som dreiv å koste seg med brekket :) Noen herfra eller? Tror den ene var en golf II.... But anyway, noen som har noen tøffe bilder/filmer fra vinterkjøring???! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Film kommer så snart jeg er ferdig å skru. Brekk? Neda.. SYNCRO! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Snøen kom plutselig til Oslo også. Jævlig glatt.. Aldri opplevd noe så glatt før. Kom litt for langt over ista, og sklei rett mot autovernet. Stoppa et par cm før. TAKK! Var mye herjing oppe på parkeringsplassen ved Tryvann, men for mye snø for min del.. Det kom brøytebil, men de så at det var så mange folk som herja, så de stakk igjen.. Stakk selv like etterpå, og møtte politibil som var på vei opp. Sitter og hører på politiradioen her nå.. Var noen nedi byen som kræsja i en politibil som stod parkert mens de holdt på med en annen, kræsjet bil.. Festlig. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2_fanatic Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Synes det var knall med snø jeg og, helt til en buss tok med seg listen over hjulbuen pluss laget noen stygge bulker på kanten. Håper det går ann å slå de ut. Ny list skal ikke være noe problem å skaffe. Støtfangeren bak er også litt løs, men får 90 fangere muligens i morgen eller til helgen, så det driter jeg i :p Har aldri opplevd noe så jævlig glatt før. Det var kaos på veiene her i bergen. Så en Golf 2 som hadde fått halvert lengden på bilen sin. Var ikke mye mer igjen av den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Snø er artig, spesielt når man kjører syncro. For de som ikke visste det så kommer disse ut med rompa som et uvær når snøen har kommet. Nesten så jeg tør påstå at det er like artig som med en rwd, bare at man lettere kan kontrollere syncroen. Desverre fikk jeg ødelagt endel på fangeren i dag når jeg skulle kjøre ned bakken fra meg (EKSTREMT bratt bakke). Autovernet og frontfangeren ble litt for gode kompiser for å si det sånn :) Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Ja snø + Golf 2 uten servo som man ikke er vant til kan gå ille. Holdt nesten på å krasje jeg :/ Det er dama sin bil det, jeg derimot har TC og servo, jippi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Snø er da bare moro=) hæhæ.. Var ute å rasa litt i går, og brekket fungerte som smurt det..! holdt på å gå litt ille på slutten av kvelden, da stoppa vi ca 20cm fra en murvegg:P Kom jo faen meg nesten 35cm her da=) genialt=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Jeg har snø... jeg har bil, men ikke lappen(enda) :( Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bossi Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 jepp. det er rått med snø.første gang på snø med lappen. helt rått. men jeg rakk å kjøre ut i går før jeg skulle hjem. jeg hadde noen vinter dekk bak i bilen så den var ganske bak tung. var å leika meg på en slette,brekka litt å sånn men så kom rumpa å da fikk jeg ikke retta den opp så spant jeg rundt å ut på jorde. skjedde ikke en dritt med gulfen men jeg ble litt nervøs når jeg var ute på jorde å bilene bare kjørte forbi. men jeg kom meg fort opp,måtte bare komme meg vekk. men det er morro med snø ja. hehe:D Siter Golf 2 1990 mod. 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by ZtilongZ Jeg har snø... jeg har bil, men ikke lappen(enda) :( Og jeg har snø og billappen, men ikke bil, hehe :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Faen ass! Jeg har akkurat fiksa bilen men har faen ikke lappen :( Kjedelig og se alle more seg ute på det glatte føre mens bilen min står begravet i snø og jeg er fotgjenger :( Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Vi nordmenn må snart lære dette er like morro og tregisk hvert år.... vi stresser og får panikk hver gang snøen komer og da kjører vi som noen hesterumper dette er slitsomt kan ikke vi nordmenn som er vant til snø hvert år nå lære å kjøre på samme måte det er da akkurat som å sykkle har man lært det en gang så glemmer man ikke hehe Men ja det var glatt i går!! Men det er gøy da jeg bor på ryen og kan se rett ned på ryenkrysset og i går når det snødde så jeg ikke til badestampen som er 3 meter unna vinduet og det var mrre men da å se bilene på veien etterpå hehehehehe det var lættis det Have Fun in the snow Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 FAEN at jeg ikke har kjøpt bil enda. Får låne meg en i kveld. Lå forresten strødd med biler i skråningen rundt skullerud-dumpa i går kveld. Mx-5, Passat, og mye annet snacks :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 ja snø er gøy, men det er ikke så gøy å kjøre i snøvær på glatt veg med dårøige lys, piggdekk uten pigger og klin gale folk bak som kjører som de har fanden i hlæa.. Men det går:rolleyes: Kjørte ut i fjor på vei til sverige, men bilen sjanglet bare frem og tilbake og så fløy vi ut av vegen i en sving. Full bil, uten pigger bak.. Ble litt svett, men bilen klarte seg og vi fikk den på veien igjen uten at noen så oss! Heldigvis;) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 begynt å mislike snø.. ikke er d noe gøy med trynetrekker på snøen, ikke gøy med vinter felger, og ikke gøy at komuna ikke brøyter skikkelig, for da må jeg gjør det... noen som har en cl lippe til 90 fanger? gti bygger for langt ned... Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg