turock Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 ok, var hverfall en med GTB styling. Begynner å bli mange av dem i sandefjord nå. Siter * 95 Audi A6 2,6l v6 93 opel calibra 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Ja, er vel noen av dem. Har kun GTB front, skal ha gtx hekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Kan felgene selges uten gummi? hvor mye da i såfall? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Selges helst med gummi, men er åpen for bud.. Skal ha en god pris for dem for at jeg skal gidde å kvitte meg med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Er det bare meg som tror at Brock B1 hadde vært enda feitere om de hadde vært skikkelig blanke? Krom f.eks.... Kjempemasse blingbling da tenker jeg :D Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Hei! Ser du har tatt bilder, men regner med dette er av 9" felgene? Jeg må også ha bilder av 7" for at det skal bli aktuellt:) Må vite hvordan dem ser ut skjønner du, kommer ann på innpresset om felgen har kant eller ikke. Mest sannsynlig har nok ikke 7" felgene den kanten men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Der har du nok rett ja, 7 felgene har ikke den kanten. har noen bilder hjemme, men da får jeg legge de ut når jeg kommer hjem fra jobb! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 kan du ikke ta et bilde av dem på cali'n din også? se hvordan dem ser ut? Ser du bor i sandefjord, så er jo ikke noe problem og hente dem :) hmm.. kunne vært interressant å sett dem på en calibra, eventuellt prøvd dem på.. er det mulighet for det tror du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Hmmm, har på vinterfelgene nå da.. Men jeg tror jeg har noen bilder som han forrige eieren tok, kan sende deg dem senere, ikveld en gang:) Har du Calibra også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Her er noen bilder fra forrige eieren;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turock Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 er ikke det sDf^ fra calibra.no sin gamle? nice bil hvefall Siter * 95 Audi A6 2,6l v6 93 opel calibra 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Jo det er den! Bmw-cruiser det er du som har kjøpt den? Stikk innom http://www.calibra.no og si hei da! Mange aktive calibra-entusiaster der som hjelper deg gjerne:) Skikkelig fin bil iallefall. Om du har mulighet en dag, så tar jeg gjerne turen til Sandefjord og tar en kikk på felgene! Har ikke penger for øyeblikket men.. Kan skaffe om 1 måned, max 2, eventuellt kan jeg låne av mor og far :rolleyes: .. Det finner vi ut av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by turock er ikke det sDf^ fra calibra.no sin gamle? nice bil hvefall Skjønte ikke akkurat hva du mente med det der? sDf^? er det for noe? Hehe, men det kan nok stemme står Calibra.no i front ruta;) Takk for det, får fly inn på Calibra.no senere :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Forresten noen som vet om det går å senke 50/50 med så brede felger/dekk? Ser jo nesten ut som det ikke går.. har nemlig nytt senkesett liggende, og hvis ikke jeg får på de felgene må jeg bytte felgene heelt sikkert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomAlex Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 heisann.. jeg er også veldig intressert i felgene dine.. kommet frem til en pris eller? kunne du kontaktet meg pr mail? Tom_alex_the1@hotmail.com Siter www.calibra.no :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg