bmw cruiser Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Nei har ikke bestemt meg ennå, skal ha en god pris før jeg gidder å selge dem. Åpen for bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomAlex Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 hmm. hvilke bus som heldst..? de koster jo ca 10000 nye da.. brukte er de jo nå.. så.. :) men jeg vet ikke jeg.. bare si det du mener er rriktig pris.. har noen 17" stående.. intressert i en bytte handel.. de står på calibraen min. men jeg har jo egentlig alerede fått et bud på dem da.. men jeg vill ha bredere felger.. er felgene dine helt frie for skader og slikt?! ikke kast eller noe veldig ubalanse..? Siter www.calibra.no :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 10000, + dekk da.. Er åpen for bud ja, men kommer det no skambud gidder jeg ikke å kommentere det.. Nei er ærlig talt ikke sikker på pris. I utgangspunktet ikke intr i bytte handel, men hva slags felger er det snakk om da? Ikke kast eller vibrasjoner i dem nei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomAlex Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 de heter alustar L (tyske) og er 17" x 7".. et halvt år gamle.. kjøpte dem i mars med helt nye dekk.. brukt dem fra august til november.. fikk lappen i august.. men disse brock felgene er jo bare en drøm da så de må bli mine.. men hvis du ikke er intressert i felger så får jeg vel alltids solgt dem da.. :) Siter www.calibra.no :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Jepp.. Ja hiv ut noen bilder da, eller send dem til mailen min "vegard1234@hotmail.com". Så kan jeg jo hvertfall se på dem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Felgene koster veiledende 8000,- Hvis man regner med litt rabatt, 7000? Dekk verdt 1000 kr stk? Samlet sum på 11.000. Halv pris av dette burde være reelt. Altså rundt 6000 kroner. Er det interressant å selge til den prisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Har fått bud på 7000 i løpet av helgen, så hvis jeg selger dem(ikke helt sikker) så blir det til vedkommende i så fall da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Oki, da blir det uaktuellt for meg:) Kjøper heller nye 17" Brock B1 da.. :) Til sommeren, da jeg egentlig skal ha dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Henrik Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Hvor får man kjøpt brock felger i norge?? Siter 90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt. 325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt. Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt. Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 GTI 16v Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Følger katten med? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Hehe, det var ikke min katt det der så da må jeg nok skuffe deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus409 Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 hvor mye tar du for katta?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg