Gå til innhold

Vinterlagring?

Ranger emnet

nmee

Anbefalte innlegg

Da var snøen her ja, triste greier :( Selv om jeg hele veien visste hva som ventet meg når jeg kom hjem fra jobb (kjører ikke til jobb) ble jeg litt deppa da jeg så 200sx'en under 10 cm med snø :(

Jeg har ikke tenkt til å kjøre bilen i vinter, men vil heller ikke at den står ute og fryser - noen i nærheten av Oslo som vil låne eller leie ut (billig :) ) et sted jeg kan la bilen stå til snøen forsvinner igjen?

Hadde også vært kjekt om jeg kunne kommet innom en gang iblant for å starte den (vil ikke at den skal stå 3 mnd uten å startes)...

1995 Nissan 200SX (S14)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår