Gå til innhold

Fast & the Furious 2

Ranger emnet

2slow

Anbefalte innlegg

Originally posted by Schlasken

syns faktisk enern var bra jeg.. litt overdrevent noen steder kansje men den hadde di 3 viktigste tingene en film skal ha. fine damer, fete biler og vold.. den hadde alle 3 :D

Jeg vil ikke kalle 1'ern bra... Men underholdende! Det skal den ha :) Bra damer, en del fete biler (en del stygge og men), mye action :)

Håper 2'ern blir litt mer seriøs, og ikke sååå mye fjortissfaktor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Jeg vil ikke kalle 1'ern bra... Men underholdende! Det skal den ha :) Bra damer, en del fete biler (en del stygge og men), mye action :)

Håper 2'ern blir litt mer seriøs, og ikke sååå mye fjortissfaktor :D

Helt enig. Men en del fete biler var det ikke! Noen kanskje.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk det er FILM karer.. alt skal være så brutalt på film... kanke ha noen forventninger.. personerlig syns jeg fnf 1 var helt grei og rå... er jo få "bil" filmer som er på marked!

og jeg må si jeg ser litt fram til å se 2`ern også, har sett at det er en del biler med der. Men aldri ha forhåpninger om ting..

og en gang til HUSK DET ER FILM hehe

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storyen på F&F2 virker liksom...klisjè aktig....

Hvorfor i helvete kan de ikke lage en story om selve racingen, og ikke det derre snill undercover-cop prøver å løse en dop-sak også utvikler det seg der med forelskelse i en dame som han ikke kan få og den driten... argh! Jeg vil at bilene skal ha hovedroller, ikke bi-roller!!! Som dere ser så er jeg allerede skeptisk til filmen, men ikke hør på meg...den blir sikkert kul :) 1`eren var ikke så aller verst selv om storyen var platt....

just my 2 cents!

Stay UnderGround

Lenke til kommentar
Del på andre sider