volvoboi Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Fikk vite nå at kompisen mi sin Bmw hadde blitt dytta inn i et gjerde her om natta, Han kom ut om morran, skulle på jobb...fant bilen sin med fronten knust å bilen i et gjerde. Der bilen sto parkert har den ingen mulighet å rulle. FY FAEN!!!!!!!!:mad: :mad: Hvem sin bmw var det? Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 taggere generelt burde få ballene sinde kappet av og servert til griser, mens de selv ser på!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Fy faen bilr så sinnsykt irritert på folk som er så skrudd mongolide i hodet sitt og finner på å gjøre slikt!! Skulle drept de!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Var en jævel som spente inn bakdøra på mamma sin jobb bil da søstra mi hadde lånt den, greit nok at det var en litt eldre mazda, men uansett! det skal straffes! vet hvem jævelen er å han skal få svi!! håper du finner han jævelen som ripa opp bilen din! er faen så kjipt! Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 har jeg tatt noen på fersken i å gjøre det der på bilen min... vet jeg ikke om jeg hadde hatt bruk for lappen etterpå... Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by bakke_racing Hvem sin bmw var det? Cristoffer heter han...bmw 518. styla,3" sluttrør.......fikk høre hele historien etter jeg la inn posten.....bilen hadde vist stått i en bakke.....MEN,skaden er veldig stor i forhold til lengden av bakken å til det gjerdet han fant bilen i........teorien er at at bilen har fått dytte hjelp!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Like kult som å komme ut om morgenen for å dra på jobb,og finne ut at noen har sparket en diger bulk i bakdøra di,og så tatt seg tid til å hoppe på panseret så det knekker og blir most ned i toppen,med hull i panseret som følge....dette var da fordi jeg hadde hatt en litt annen mening enn noen folk som var på fest annet sted i/utenfor huset kvelden før. Istedenfor å skape faen,gikk jeg fra festen og la meg...og svaret fikk jeg dagen etter.:mad: Folk som ikke kan la andres ting ifred,skulle fått jobbe slavearbeid inntil de hadde gjort opp for seg...til lønnsatser for thailandske barnearbeidere....da får de tid til å tenke på om det faktisk var verdt det. onfiredevi Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 tape-r deg om taggere. ingen seriøse taggere/writere som har gjort dette. grunn 1:ukjent navn. jeg vet stortsett navn på det som kryper og går av folk. 2:går imot våre "uskrevne regler" privat eindom=FY! skal ikke gjøres noe på.. 3:stygg signatur. null flow eller noe. ergo dette er en drittunge som gir writere enda dårligere rykte en vi har fra føra! killHIM! Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Håper dem som har gjordt det blir tatt!! Har selv opplevd at en kar smalt dør inni bakskjermen på bilen til foreldren min, mens jeg satt i bilen, så vi fikk en saftig parkeringsbulk. Jeg gikk ut å spurte om han så hva han gjorde. Han bare svarte nei, så snudde han seg å gikk. Kunne ikke gjøre så veldig mye fordi han var ca. dobbelt så stor så meg. Men jeg skulle faen meg likt å sett tryne på han, da han så bildøra si når han kom tilbake... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 hahaha, det var ikke den endinga på historien jeg trodde når jeg leste den posten nei.. trodde du gikk derfra eller noe! haha Respect! Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg