Gå til innhold

Div. volvodeler til salgs

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Delene befinner seg på Biri, like ved Gjøvik

Kontakt med meg kan du få på 48186073

Priser har jeg ikke oppgitt da delene bare vurderes solgt, får jeg nok for de selger jeg de, hvis ikke så beholder jeg de selv.

http://www.breisladdracing.com

`79 Volvo 242 Turbo prosjekt

`75 Volvo 245 Bruksbil/busbil 2x45weber++

`57 Volvo PV444 Delebil

`53 Volvo PV444 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vannmelon

Delene befinner seg på Biri, like ved Gjøvik

Kontakt med meg kan du få på 48186073

Priser har jeg ikke oppgitt da delene bare vurderes solgt, får jeg nok for de selger jeg de, hvis ikke så beholder jeg de selv.

Da skjønner jeg egentlig ikke hvorfor du legger det ut for salg. Når du ikke aksepterer ett bud på 500kr for en sentrallås, så burde den vært laget av gull i 24karatsgullkvalitet. Gamle 240deler er jo ikke så mye verdt. Virker nesten som om du samler på 240deler. :)

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvoturbo240: Det er greit. Send meg en PM

Btl: Sentrallåsen er orginal 242 sentrallås, med orginalt ledningsnett for 2dørs. Sitter nesten på bare orginale 242 Turboer levert til Usa. Om jeg vil selge for det ell ikke er jo mitt eget valg å ikke noe du har noe med. Samler igrunn på 240 deler ja =) må ha litt deler til div. prosjekter...

http://www.breisladdracing.com

`79 Volvo 242 Turbo prosjekt

`75 Volvo 245 Bruksbil/busbil 2x45weber++

`57 Volvo PV444 Delebil

`53 Volvo PV444 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider