Gå til innhold

Rånemusikk

Ranger emnet

liIIebror

Anbefalte innlegg

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hver Sommer/vår så kommer den en sommerlåt kan man kalle det. disse er ALTID gromme å spille for fullguffe når man ruller ned storgata uten tak.

Eller så har man jo Diverse Trance, Hardtrance, house osv, goliath og lignende.

Primaværa sanger er jo morro. (politiet, en fin dag osv)

Og for ikke å glemme diverse andre slagere !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by liIIebror

jaja da blir det vel til at jeg setter sammen en mix snart da.. trenger bare noen få sanger til men cden blir stort sett med country og trance tror jeg

men skikkelig BOOOM BOOOM musikk blir det iværtfall. :D:D:D

LOL...country OG trance faktisk......fysj...country er for bønder :D

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

country???? hjva faen..he he hehe.ja ja det er jo noen som liker den slags også da men...men det mest rånete og harry er en jeg vet om som kjører rundt i en saab 90 fra tildlig 80 tall.med viper striper (hjemme lagede sådan) og en million wunderbaum. å fy faen.og annlegget består av 3, 12^ woofere baki og 2 mid woofere foran i dør siden som bare er lagt en sponplatering bak og skrudd rett på dørsiden. null diskanter. bare de som er i 6x9" som han har i hatte hylla, der hvor han har alle bamsene som tilhører brio...og du hører han en mil unna med denna trancen på full guffe (eller hva man kan kalle det). det er råning på et hardt nivå.og det er faen i meg ikke noe kult.he he men anyways så er trance den ultimate råner sjangeren.åja og rune rudberg da.:op :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider