Hans Skrevet Desember 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Heidi Hauge :D :D :D :D :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudolf Skrevet Desember 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Gjør et søk på Eilert Pilarm på Kazaa, "Hound dog" og "In the ghetto" er virkelig sterke. Tenk dere så ei supergruppe med Eilert, Sputnik, Heidi Hauge og Arnie Norse,- nei forresten, ei sånn plate ville jeg _aldri_ overleve. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet Desember 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 RUN DMC - ROCK BOX :D:D:D:D Skikkelig, skikkkelig, skikkelig old schooool :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Desember 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 døøøhhh ikke diss country a... er fin rånemusikk det.. alan jackson og gutta.. dem har noen sanger med masse bass og fin melodi på. :) skal du være harry så skal du være harry Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 ha ha. sikkert....er ikke akkuratt edru nåp lenger as.he he...hohohohooho:D :D :D :D morph Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Metallica, er kansje ikke den råeste rånemusikken, men den ruler makshapyhappy hapyhappy hapyhappy Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Du måtte nevne Metallica? Hæ? Rasstappene som fikk stengt Napster. Klarte ikke helt la være, skjønner jeg... Finne på å nevne sånt her, a'gett! :mad: Rånere liker: country; Dixie Chicks, Faith Hill. Britisk pop-oppkok á la Right Said Fred. Coverband som Mad'house og Hermes House Band. Kvalitetsmusikk som Bond. Tyske jenter med syden-kompleks; Loona. Rar musikk; Benefit, Gregorian, Highland, E Nomine. Lettmetall og goth; Nightwish, Within Temptation. Froskelårspisere; Yamboo, Mylene Farmer, Alizee. Degosmusikk; Thalia, Paulina Rubio, Valentina Giovagnini, Laura Pausini. Vaskekte rånere liker blandet musikk, men i bilen er Metallica bannlyst. Metallica ruler kun gutterommet! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Du måtte nevne Metallica? Hæ? Rasstappene som fikk stengt Napster. Klarte ikke helt la være, skjønner jeg... Finne på å nevne sånt her, a'gett! :mad: Rånere liker: country; Dixie Chicks, Faith Hill. Britisk pop-oppkok á la Right Said Fred. Coverband som Mad'house og Hermes House Band. Kvalitetsmusikk som Bond. Tyske jenter med syden-kompleks; Loona. Rar musikk; Benefit, Gregorian, Highland, E Nomine. Lettmetall og goth; Nightwish, Within Temptation. Froskelårspisere; Yamboo, Mylene Farmer, Alizee. Degosmusikk; Thalia, Paulina Rubio, Valentina Giovagnini, Laura Pausini. Vaskekte rånere liker blandet musikk, men i bilen er Metallica bannlyst. Metallica ruler kun gutterommet! :D det er bra.. nå har jeg rap, trance og country på mixen.. spm er nå skal jeg ha 2 !%" eller 612" i bilen?? ja det høres mye ut emn litt overdriving er lov. :D:D:D Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 det var 2 15" eller 6 12" Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 hvis vi snakker oldschool så kommer jeg ikke unna grandmaster Flash & the furious Five med The Message..alle som ikke har hørt den burde laste den ned as:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 takk for alle forslaga :D jeg har lasta ned alle og det er en god del bra der. hapyhappy Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Onkel Konkel Apsvett DLK Lok och Hardcore Superstar Bjørn Rosenstrøm Oktan Mora Nisse Lasago Honcho Virus Yello Eddie Medusa Ramstein for å nevne noen.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Originally posted by Ratata Onkel Konkel Apsvett DLK Lok och Hardcore Superstar Bjørn Rosenstrøm Oktan Mora Nisse Lasago Honcho Virus Yello Eddie Medusa Ramstein for å nevne noen.... RAMMSTEIN-den likte jeg:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com RAMMSTEIN-den likte jeg:) Ja god-musikk det. Ramstein - "Mutter" står for øyeblikket i bilspiller'n min nå. :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Feuer frei, halleluja, du hast, mutter, engel, zwitter, ich will, ohne dich, fauer frei, g, striped osv.... bra musikk ja... men, Metallica ER bedre.... Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg