Helene B Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Jeg skal lage noen nye cd`er nå.. Noen som har noen forslag til bra sanger?? Min favoritt for tiden er :Mark oh- stuck on you :) Den må dere laste ned ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 E 76 Asmund Åmli Band Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 åsmund er fet ja:D Ræga råkkers-Mazda harry,når æ dør++++ Palma de mallorca:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 hva med: Accept-Balls to the walls Ac/Dc-Highway to hell Iron Maide Run to the hills Metallica Whiskey in the Jar Ramones-Chop Suey Beach Boys-Surfin safari osv...osv..osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by turbokano åsmund er fet ja:D Broren min var med på å lage musikkvideo for de for litt siden (Påskerally på rv 9). Prøver å finne CD'n ein plass nå Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by Helene B Jeg skal lage noen nye cd`er nå.. Noen som har noen forslag til bra sanger?? Min favoritt for tiden er :Mark oh- stuck on you :) Den må dere laste ned ;) Har en låt som garantert vil feste seg GODT i hodet ditt; last ned Lost Witness - 7 Colours ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Rånemusikk er vel helst for å vekke oppmerksomhet (min mening), og da er det ingen som slår Peaches. :D (Nei! jeg liker ikke Peaches.) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by awt Rånemusikk er vel helst for å vekke oppmerksomhet (min mening), og da er det ingen som slår Peaches. :D (Nei! jeg liker ikke Peaches.) uff.. håper ikke d , for din skyld..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by Helene B uff.. håper ikke d , for din skyld..hehe peaches rocker jo hardt da:D :D :D spes rosa helikopter Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 beste råne musikk må vel vera sidebrok - 1,2,3,fyra toten motherfuckers lorna - papi chulo limp bizkt - rolling Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 har fått en sang på hjernen, heter så mye som: g-unit - poppin' them thangs was up yo yo style Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 jaja så var det litt liv igjen på denna tråden da :) nå er jo sommern her sanrt.. må jo ha musikken klar da :D *glede seg til sommern kommer* Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Booty Bass - Shake that ass bitch NB! NB! Advarsel! Hvis du har noen bitchy jenter som sitter på, unngå denne sangen... Er de festglade, og lette og ha med å gjøre, er det godsangen :) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 DJ Cold Løv & Rævi - Dødt Kjøtt Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Skarru væra virru væra Lillstrøm gutt!!!! Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg