ehrnst Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 cypress hill-whats your name whats your number Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Marq_ alt som har nmed tekno og lingnene er for gays og er hardt råne musikk..det stinker så det holder. fy faen as:mad: Du er vell en sån som kun hører på led zeplin, red hot chillipeppers o.l du da? (ikke det at det er dårlig) Du er vel heller aldri ute på by`n fordi du ikke liker musikken rundt deg? Men å kalle folk som liker tekno, trance, dance musikk for gays, da er du litt vell ute å kjører. Syntes synd på deg jeg. :ass Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Eddie Meduza - American Truck Eddie Meduza - Dra skinnet bakåt Eddie Meduza - Gasen i botten (dance remix) Eddie Meduza - Heil Hitler Eddie Meduza - Mera brennvin (dance/trance remix) Eddie Meduza - Min raggarbil Eddie Meduza - Ragga rundt Eddie Meduza - Raggaren Eddie Meduza - Rock`in all over the world Eddie Meduza - Silver wheels Eddie Meduza - Volvo Eddie Meduza - Vår gamle opel Eddie Meduza - What a machine (Eddie Meduza - Epatraktor) (Eddie Meduza - Neger Jo) (Eddie Meduza - Rockabilly rebel) -------------------------------- Johnny Cash - Boy Named Sue Johnny Cash - Cadillac Johnny Cash - Convoy Johnny Cash - Ghost riders in the sky - eventuelt Blues brothers versjon. Johnny Cash - Higway man Johnny Cash - Hotrod lincoln Johnny Cash - Rawhide - eventuelt Blues brothers Vømmøl Spelemanmslag - Arbeidslaget Vømmøl Spelemanmslag - Førarkortet Vømmøl Spelemanmslag - Gammelpoteta ----------------------------------- Yello - Bostich Yello - Desire Yello - Drive/Driven Yello - I love you Yello - Jingle bells (litt jul da men..) Yello - Jungle bill Yello - Lost again Yello - Oh yeah Yello - Rubberbandman Yello - The race Yello - Tied up Yello - Vicious games Forsiktig med yello, jeg har sprengt diskantene mine ved og spille dette for "høyt". Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Hører mange anbefaler Yello, kanskje en skulle last... Ehh, stikke på platehandelen snart? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Hører mange anbefaler Yello, kanskje en skulle last... Ehh, stikke på platehandelen snart? Dc++ ? ;) Hvis du nå er så.. øh.. og går i platebutikken så kjøp " Essential", det er best Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by FireFox Du er vell en sån som kun hører på led zeplin, red hot chillipeppers o.l du da? (ikke det at det er dårlig) Du er vel heller aldri ute på by`n fordi du ikke liker musikken rundt deg? Men å kalle folk som liker tekno, trance, dance musikk for gays, da er du litt vell ute å kjører. Syntes synd på deg jeg. :ass Kunne ikke sagt det bedre selv... :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 DJ Cold Løv ft. Rævi - Dødt Kjøtt Finnes på Emule Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Gran Hvis du nå er så.. øh.. og går i platebutikken så kjøp " Essential", det er best Takk for tipset, skal ta det til etterretning! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Mine favoritter: Spin Doctors - Little miss can`t be wrong Drowning Pool - Let the bodies hit the floor Tool - Stinkfist Metallica - Master of puppets Kovenant - Chariots of thunder Filter - Where do we go from here Pearl Jam - Even Flow Alice in Chaines - Them Bones Sevendust - Corrected Linkin Park - A place for my head Joe Satriani - Summer Song Veldig lett å kjøre for fort med slik musikk da:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Må ha litt mer old school "Sugarhill gang - Rapper's delight" Ellers så må man ha Jokke&Valentinerne. Mange bra forslag her, og mange dårlige;) Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Mazda_råner NWA - Fuck Tha Police Må bare sette den på full guffe hver gang du passer polti:D Mazda_råner, kan du fortelle historien bak avataren din? :D Mazda_råner's avatar: PS. rånemusikk: Det siste albumet til ATB - No silence Og Dj Tatana - Neon Lights Begge er Knallgode!! Last de ned fra Suprnova.org ! Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Må være sikkelig 14 musikk når det er råning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Du dro altså opp en tråd fra 1st July 2004, 00:24 for å si det der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Du dro altså opp en tråd fra 1st July 2004, 00:24 for å si det der... Og? Rånemusikk er da vel like aktuelt nå som da? :D Ellers kan jeg anbefale Dream Trance/Dance, mye bra på de albumene. Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 For å være ærlig er det "Grandiosa lørdagspizza"-sangen som dundrer på anlegget mitt for tiden :D Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg