Gå til innhold

lettere stylede luksus biler

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

Det er jo disse som har fikset bilene til showet MTV: Pimp My Ride opplegget da...

De kan sakene sine godt, og er vel kjent for å levere mye til "high profile" clients rundt omkring i California osv...

Jeg for min del synes mye av arbeidet deres bærer preg av å være pure "bling bling" factor, og ikke nødvendigvis gjennomført...

Eksempel 1: Civic fra episode en med ulakkerte håndtak? WTF?

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel USA som skapte trenden:

Luksusbiler = "bling bling" Eksempel: De helvettes mange rapperene med Escalades.

Sportsbiler = "vroom vroom og wow wow" Eksempel: Garasjen til Wings West.

Vraka møljer = "Pimped bling bling eller med andre ord... HARRY!" Eksempel: Se på pimp my ride!

Trur ikke at MTV hadde råd til å lakkere de dørhåndtakene, DVD og alt annet unødvendige ble bedre prioritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by S-2000

Det er jo disse som har fikset bilene til showet MTV: Pimp My Ride opplegget da...

De kan sakene sine godt, og er vel kjent for å levere mye til "high profile" clients rundt omkring i California osv...

Jeg for min del synes mye av arbeidet deres bærer preg av å være pure "bling bling" factor, og ikke nødvendigvis gjennomført...

Eksempel 1: Civic fra episode en med ulakkerte håndtak? WTF?

Skjønner hva du mener, som f.eks at de ikke lakkerer under panseret osv, MEEEEN, dette er bare på pimp my ride greiene, om du ser på andre ting de har gjort så er det faen meg ikke snakk om jalla arbeit =)

300c CAB???

DSC_0039.jpg

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mambo

mye fint man kan gjøre når det ikke står på penger.. da hadde jeg klart mye også :)

men vil du bli imponert se på choopers.. de gutta der kan sakene sine!

Coopers? hæ? Mener du Occ greiene? :P De gutta er oppskrytt, gjør utrolig lite selv da. Sender alle delene til andre folk som gjør det for dem, Tank, motor, paint, hjul, skjermer, osv, av og til fixer de litt på delene. Resten er stock.

Eneste de kommer ut med er et par kule design hehe.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KinG^KaoZ

Coopers? hæ? Mener du Occ greiene? :P De gutta er oppskrytt, gjør utrolig lite selv da. Sender alle delene til andre folk som gjør det for dem, Tank, motor, paint, hjul, skjermer, osv, av og til fixer de litt på delene. Resten er stock.

Eneste de kommer ut med er et par kule design hehe.

Da har ikke du sett nøye nok etter, Blir like imponert hver gang jeg, av ideene og håndverket til Paul JR, utrolig hva den mannen får til:)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

Da har ikke du sett nøye nok etter, Blir like imponert hver gang jeg, av ideene og håndverket til Paul JR, utrolig hva den mannen får til:)

Har sett alle episodene ja :D Ta å se gjennom et chopperforum eller 2, folk som viser "prosjekter" der de bygger sykkler selv helt alene og bruker en liten evighet. MYE bedre en de sykklene til OCC, oppskrytt ;)

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider