Gå til innhold

"hogger/konduknerte biler" ?

Ranger emnet

-EKS-

Anbefalte innlegg

Hei igjenn

Biler som er grasjet og ikke skal rettes opp og skal kondemneres,

hvor får man kjøpt dette?

har som sakt 2 projekter.. trenger en 960 front til 940n og 850/960 motor til 242n..

trenger litt fakta og hjelp hvis jeg skal komme meg på gatebil neste år ;)

Sign By:

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cereal

er det ikke kondemnert det heter da?

jepp....

Ta kontakt med volvo huggeren i bergen.........

http://www.asane-bilopphugging.no/

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bcb.no - ehh.. "anerkjente og store på Volvo" ;)

http://www.autorima.nl - STOOOR Volvo-hugger med orden i sysakene. Jeg og en venn var innom etter girkasse da vi havarerte på Nürburgring. Der var det hyllepåhyllepåhyllepåhylle med bare M47 kasser! Og like mye M46 og M90. På andre siden av midtgangen sto det motorer til den store gullmedaljen.

Mens han sto og vurderte kvaliteten på slitne inngående aksel-lagringer spurte jeg om de hadde ei frontleppe til en '83 760. "Ja du får ta en titt oppi 4.etasje(ja fjerde etasje;-) på en av hyllene der. Men pass deg for takbjelkene når du går over den trappa over ventilasjonsrøret der oppe". Etter å ha sortert litt fant jeg en som var nogenlunde hel og fin og tuslet videre for å glane litt. Et sted sto det flere komplette skinn og velur-innredninger fra nyere Volvo. Tenk å hatt masse penger og en stor varebil og lempet det baki... *drømme*

Vel nede igjen under havets overflate(vi er i Nederland dere) spurte jeg hva de ville ha for leppa. De klødde seg fælt i hodet, vekslet noen flamske(?) setninger hvoretter han ene spurte på gebrokkent engelsk; "Hva med €20? Er det for mye?" Nei, sa jeg. Vel vitende om at på Jorkjend, Volvo Hamar skulle de ha ca 1300,- for en ny en.

Girkassa ble ikke så billig. €350 eller ca 2.800,- NOK for en sliten M47 er ikke noe røverkjøp her på berget, men de visste vi måtte ha den, og det vokser nok ikke RWD Volvo på trær sør for Malmø.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider