kubikken Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 hei, er det noen guruer som kan svare meg på ka so feila diff lock devicen på mazdaen min? eg trykker på knappen, og lysdioden bare blinker, nå snør det som verst ute, og eg skulle hatt litt hjelp til å få den i drift igjen diff locken har funka ein gang, då tok eg ein rivstart på grusen med den, å siden da har den ikkje vert operativ... :mad: :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4turbo Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Har samma problemet sjøl... har fått en kar som kan med detta til å titte på d så regner med å få tilbakemelding om ikke så lenge.. Hvordan blir egentlig bilen å kjøre med diffsperre? kjøpte bilen med deffekt diffsperre..mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kubikken Skrevet November 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 har bare prøvd den ein gang, den drara på ganske greitt kan du si. eg synes den va gromm då.... du må komme med ein tilbakemelding når du får vite ka so feila den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 litt offtopic, men hva er difflock ?? å har jeg difflock på min GT-X (bg) Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboHansen Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by mighty litt offtopic, men hva er difflock ?? å har jeg difflock på min GT-X (bg) gamle bf turboer har knapp så man låser senter diffen så den drar 50/50 dvs 1 hjul foran og 1 hjul bak, det er faktisk mulig og står med 3 hjul på bakken og 1 i lufta og spinne på 1 hjul med bf når diff locken ikke er på du med gtx har diffsperre på senter diffen inne hele tiden men det er mulig og låse den på gtx også men mye mere jobb din drar på 2 hjul bak og 1 foran så ingen grunn til og rote med diff locken på gtx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboHansen Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 har du kjørt en stund med lampa som blinker? den går ikke på i det samme sekund som du trykker på knappen husker når jeg hadde bf så pleide jeg og rygge for og få diff locken til og koble inn fortere, svinge hjalp også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kubikken Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 burde vel ha kobla inn etter 5 minutter ellerno vel? eg trur motoren e brennt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboHansen Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by kubikken burde vel ha kobla inn etter 5 minutter ellerno vel? eg trur motoren e brennt... skal ikke ta så lang tid nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kubikken Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 får se på det en dag eg får tid. lurer på å bygge om til kompressor, sånn at eg får litt meir bunndrag på den.. men har ikkje heilt roen på hvordan ei presse virker. noen som har peil?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg