Andrew Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Noen som har kjennskaper til noen av dei her GTRene? Synest noen har stått leeenge til salgs, er det dårlig marked for tiden, eller er det noe annet;)Hvilken skal eg satse på.... ann1 ann2 ann3 ann3 hvor mye betaler dere GTRgutter i forsikring? MVH Andrew Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Nå har ikke jeg noen kjennskap til noen av disse bilene, utenom annonsene deres. Men hvis jeg skulle gått for en av dem, så hadde det nok blitt nr. 3. Grei pris, lav km.stand, og nyoverhalt girkasse med forsterket clutch er absolutt ikke til å forakte. Tilstandsrapport fra Mazda er vel også en kjekk ting.. Dessuten er GT-R råest i svart, men det er jo min personlige mening.. ;) Men, hvis du liker grå bil, og har ei feit baklomme, så går du jo selvfølgelig for nr. 2. En idè er jo å lete litt i trådene på 323-forumet, om hva du bør "se etter" når du skal kjøpe GT-R. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja-mannen(c) Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by Andrew Hvilken skal eg satse på.... MVH Andrew Jiiises man Fyst må du ha dg en billig vinterbil: Annonse Du har jo no erfart korleis dissa maskinene er i stand til å parkere 4Motion TDI på kurviga vintervegar Siter MC-porr! Dagens Mille vwbus.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg