Vebba Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Noen som vet hvor jeg får taki koblingsskjema til en lightning audio forsterker? Type b.2.300.4. Har sett på hjemmesiden til lightning audio, men jeg fant ingenting. Trenger d for å få fiksa forsterkeren, vrient å feilsøke uten skjema :P Siter 1987 Ford Scorpio 2,9i GL 1983 Ford Granada 2,8 GL En god sladd forlenger livet! Volvo har TIC, Ford har TIKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 hei, du tenkte på service manualen egentlig. hva er feilen? :rolleyes: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebba Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by Vebba Noen som vet hvor jeg får taki koblingsskjema til en lightning audio forsterker? Type b.2.300.4. Har sett på hjemmesiden til lightning audio, men jeg fant ingenting. Trenger d for å få fiksa forsterkeren, vrient å feilsøke uten skjema :P Problemet er at når jeg skrur på forsterkeren så går den rett over i "protect-mode". Og der blir den... Siter 1987 Ford Scorpio 2,9i GL 1983 Ford Granada 2,8 GL En god sladd forlenger livet! Volvo har TIC, Ford har TIKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebba Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Problemet er at når jeg skrur på forsterkeren så går den rett over i "protect-mode". Og der blir den... Siter 1987 Ford Scorpio 2,9i GL 1983 Ford Granada 2,8 GL En god sladd forlenger livet! Volvo har TIC, Ford har TIKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 okei, ta en diode test på utgangs transistorene, mest sansynlig at en kanal har blitt overbelastet ergo har utg. transistorer kortslutett, da får du DC spenning på utg. og beskytelses krets slår av PS`n. Ville ha testet det aller først... mvh :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg