Gå til innhold

Haynes manualer

Ranger emnet

Ottesen

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Camryfellow

plz til snille meg og? hehe om det ikke er for mye mas

Sorry kamerat, glemte den helt....

har sendt den nå....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rakanishu

BMW 88- E30 320i

e-post

Takker på forhand, hvis du gidder :)

sender nå....;)

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

jeg har til Capri 1600 79-88

Capri 2,8i 81-88

Capri 2000 79-88

vet ikke helt hva du skal ha jeg.....sender alle jeg

;)

edit: mail hadde vært fint.....:)

Hele greia til : nostalcapri @ hotmail.com hadde vært glimrende! Tusen takk :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Jeg synes det er litt viktig å skille mellom reparasjonsmanualer og Haynes data book, eller hva det nå heter. Når noen påstår å ha Haynes manualer, så tenker vel folk flest at disse har reparasjonsmanualene, men oftest er det faktisk Haynes Data Book de har . Så kan ikke alle som poster sånne poster hvor de ønsker å dele "Haynes manualer" være vennlig å faktisk sjekke hva det er de har før de begynner å skrike høyt om det, og kalle en spade for en spade..

Dersom man har pdf manualer til 2000 biler i en fil på 3 - 400 Mb, så er det veldig lite sannsynlig at dette er noe annet enn datablader med noen få sider til hver bil. En full manual på kanskje flere hundre sider med bilder og det hele, blir veldig stor i pdf format..

The Edge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

orker du å zippe det du har av ford bøker å sende dem via msn?

til flipp_79@hotmail.com

mvh jon

Ja, om 5 min så gjør jeg det...

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt viktig å skille mellom reparasjonsmanualer og Haynes data book, eller hva det nå heter. Når noen påstår å ha Haynes manualer, så tenker vel folk flest at disse har reparasjonsmanualene, men oftest er det faktisk Haynes Data Book de har . Så kan ikke alle som poster sånne poster hvor de ønsker å dele "Haynes manualer" være vennlig å faktisk sjekke hva det er de har før de begynner å skrike høyt om det, og kalle en spade for en spade..

Dersom man har pdf manualer til 2000 biler i en fil på 3 - 400 Mb, så er det veldig lite sannsynlig at dette er noe annet enn datablader med noen få sider til hver bil. En full manual på kanskje flere hundre sider med bilder og det hele, blir veldig stor i pdf format..

The Edge

Se på inlegg nr 2 :)

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider