tobbern Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Skal til usa 2 desember og finne en 95-97 eclipse gsx:D Billett er bestilt og har skaffet meg leilighet for en uke(var billigere enn hotel) Dere får ønske meg lykke til også håper jeg det snart kommer en fin side til mitsubishi klubben, eller har den kommet opp..hmmm jeg er ihvertfall med som medlem når bilen kommer med båten..gruer meg litt til godkjenning:rolleyes: huff.. menmen.. etter planen skal båten være her i norge ved starten av nyåret med min nye bil Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Halla.. Respect, hørtes ut som en meget fornuftig tur.. Hmm, du hadde ikke giddet å holdt øynene oppe for markedet på Galant VR4 på samme turen ? Går å grubler på om jeg skal importere en slik når penga er på plass.. Er det dyrt å frakte over med båt eller ? Lykke til med turen/finne en bil.. Velkommen til "mitsu" klubben når du vender tilbake =P Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Pris på frakt kommer ann på hvor du ta bilen fra. Skal du ha bil fra california koster dette fort nesten det dobbelte enn fra f.eks new york.. hør med cfr-line.com si at du ble refferert av tobias eide så burde han ordne en god pris.. Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 aah! Lekent! *sjalu* jeg vil ha en gsx selv jeg! men jeg trodde de ikke var typegodkjent jeg.. (men det er lenge siden jeg sjekka da) er vel bare gts'en er det...? Eller må jeg begynne å spare til en eclipse jeg også? :) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 har jo aldri tatt inn en gsx før så jeg er ikke 100% sikker på hvordan dette skal gå:D men det er tatt in 1 eller 2 allerede og jeg snakket med kammeraten til han som hadde den ene. Bilene er godkjent i tyskland og det holder, vi får se hvordan det går med meg da. Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Okay..visst ikke at det var noen gsx'er regget her til lands jeg. Men da er det jo sikkert ikke noe problem. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 TØFT! Gleder meg til å se den.. lykke til :D:D:D Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet November 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 hehe det blir vel ett problem når jeg skal regge den\ ha kontroll første gang, gutta på biltilsynet kommer til og kontrollere med q-tips og forstørrelsesglass.. Satser på og "låne" baklykter til en europeisk modell(si ifra hvis dere kjenner noen som har),skaffe papirer fra TuV oxo sette på speiler med blinkers midlertidig. Etter dette er gjort skal jeg bare krysse fingrene og håpe de ikke finner på mer og klage for to av de jeg skal se på mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 ja? Har du vært å kjøpt deg bil eller? Nysgjerrig jeg.. :) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 jau da er bilen på vei med båt, e.t.a er 1jan men regner ikke med å få den før 14-15. skal få uploadet noen bilder jeg tok med telefonen før jeg slapp den av ved shipping yarden. mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 gleder meg til å se bilder:) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Kuult! Lykke til med "ny" bil! :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Takk takk. det er satt på custom tåkelys siden det bildet ble tatt, orginale passet visst ikke pga intercooler rørene. Mye tror du jeg kunne solgt denne for ferdig regget i norge da? mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 mye ligger de eclipsen på i NY i forhold til CA a? er det stress med å ordne shipping og sånt... har vel ikke lyst å skrive en liten guide da:) har handla meg en eclipse fra sveits i november...bare lurer på om d er noe rimeligere i US. Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 er mindre eclipser i ny enn ca virket det som og de er også mer spredt, kjøpte kun der fordi jeg fant en som passet meg perfekt. Fant billig billett til ny i starten av desember var mye derfor jeg bestemte meg egentlig. Kan jeg låne baklysene dine til kontroll i starten av januar?:D Kan legge igjen f.eks en avc-r eller e-01 som sikkerhet. Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg