Keng Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 baklyktene ja....passer det a? ossen model ler eclipsen din a? min er 97 modell....passe sikkert den? kan sikkert låne dem..... men må vente til bilen er ferdig oppussa har satt den vekk for diverse mods så er vel klar ute i januar engang.... holder du til i nærheten av oslo/porsgrunn så kan du evt komme og hente lyktene....er så stress å sende de rundt halve landet lissom... Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 bor i lier så det er absolutt overkommelig kjøretur, vært der og valsa hjulbuene på min forrige bil faktisk:D . Har du messenger så kan vi jo ta evt detaljer der. Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 yeahe..... messenger ja hvem har ikek det nå til dags.... hokhang@hotmail.com Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by tobbern bor i lier så det er absolutt overkommelig kjøretur, vært der og valsa hjulbuene på min forrige bil faktisk:D . Har du messenger så kan vi jo ta evt detaljer der. Mvh tobias kunne tenkt meg litt info jeg også :) oconner87@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg