blaem Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Er det noen i Stavanger/Sandnes området som klarer å få en calibra turbo dynamo inn i en 1985 Ascona C? Svein Kvia klarer det ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 er ikke det bolt on da? er det 2.0i du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blaem Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 1,6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 store eller lille 1.6'n? det vet du kanskje ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blaem Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Ascona 1.6S LS står det i vognkortet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Skal med det etter? Den lader da ikke så stort mye mer den? Det er vel brei reim på den fra calibra... Mulig du bare kan skifte løpehjulet... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blaem Skrevet November 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Calibra dynamoen er på 120A mot 45A på den jeg har nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 120A? Sikker på det? Jeg byttet til 100A og det er noe av det største som blir lievert til opel... Men jeg vet ikke jeg... Mye mulig... Hvis festene er like på de to dynamoene er det vel bare og skifte løpehjulet... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Skal du ha fra calibra, er det bare å skru over hjulet fra kilereim. Ikkw noe problem Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Originally posted by ZombiE 120A? Sikker på det? Jeg byttet til 100A og det er noe av det største som blir lievert til opel... Men jeg vet ikke jeg... Mye mulig... Hvis festene er like på de to dynamoene er det vel bare og skifte løpehjulet... calibra turbo er 120A Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blaem Skrevet November 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Originally posted by kiv_tuning Skal du ha fra calibra, er det bare å skru over hjulet fra kilereim. Mener du å ta hjulet fra den gamle og sette det på calibra dynamoen? Jeg har liten peiling på dette så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 ja, var det jeg mente. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg