Gå til innhold

Finnes det regler om brekking?

Ranger emnet

ramtho

Anbefalte innlegg

Kom på en ting da jeg var ute å brekka litt etter at snøen hadde lagt seg, stedet er en stor parkeringsplass som tilhører en videregående skole.

Finnes det noen regler som sier om dette er lov eller ikke? Grunnen for at jeg spør om dette er fordi naboene til denne skolen et er par store gorillar som ringer "onkel" med en gang det er noen som gjør noe der utenom skole tid. Hadde vært kjekt å kunne ha svart de, hvis de noen gang skulle komme bort og leke boss! :D

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det går som det sies her på uforsvarlig kjøring. Også §3 i Vegtrafikkloven. Samme som burning, forelegg og kanskje også anmeldelse med tap av førerkort.

Gjør ikke saken bedre at det er en skolegård, da, selv om det er på kveldstid. En skolegård er kommunal grunn.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på denne parkeringsplassen å sladda istad.. skulle gjerne hatt litt større fart jeg.. det som er morro.. bare når jeg var der kom det masser av folk inn å sladda noen runder.. alt fra gamle tanter til rekorder:D når jeg var der nå i 2 tiden så titta gorillane dine ut, men gjorde ikke noe.. samma folka har trua med å drepe meg før gunnet at jeg hadde det litt morro på veien:D:D

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en stor stor parkeringsplass i trondheim som mange bruker som "lekeplass" har møtt politi mange ganger der å de er bare hyggelige å sier at det er helt greit, faktisk fint at vi bruker den plassen til dette. De mente det var en del av opplæringa for å mestre kjøretøyet bedre... flotte greier:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

er en stor stor parkeringsplass i trondheim som mange bruker som "lekeplass" har møtt politi mange ganger der å de er bare hyggelige å sier at det er helt greit, faktisk fint at vi bruker den plassen til dette. De mente det var en del av opplæringa for å mestre kjøretøyet bedre... flotte greier:D

Oi, hvor? ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Heldiggris

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å vite. Tror ikke politiet på nesodden ser på det slik som de gjør det i Trondheim. Politiet her er noen jævler som skal ta deg for en vær pris har jeg fått inntrykk av, hvertfall noen av dem.

Enig med deg manuell, blir litt dårlig med fart der, men det er vel ikke så veldig mange andre steder her ute hvor vi har så store åpne plasser.

Fader Kubikk

Du som er i blokka

For veien er din

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sant at det er vell den største plassen! men burmaveien er morsom å brekke i høy fart.. jeg & grøner lå i 70-80 gjennom svina der, med brekket i taket ifjor.. morro:D..

Jeg ble tatt for sladding i fjor vinter, når jeg kjørte peugeoten.. brekka da i 2 svinger å la i fin sladd. men det jeg da ikke viste var at purken så det. Slapp heldig vis unna.. men de faens nesoddpurkesvinaavnoenhoreognarkoforeldre har aleredet tatt fra meg lappen en gang så jeg er forsiktig nå assa.

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, godt du kom deg unna da ;) Purken på nesodden har jo faen ikke noe annet å gjøre enn å ta oss som liker å ha det litt gøy med bil lol........ Politiet på nesodden får sikkert provisjon på alle bøter de skriver ut! :P

Fader Kubikk

Du som er i blokka

For veien er din

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. ja det er jeg sikker på.. de har jo faen meg mer paragrafer enn det som er i loven.. de lager sitt eget jævla texas her.. ikke rart at gutta kjører helt cowboy her da.. de har faktisk lov til å kjøre etter deg i sin egen privatbil når de ikke er i tjeneste å ta fra deg lappen.. er faktisk en som mista lappen for det.. kjørte i 150 så la trond seg på hjul til han stoppa opp å tok fra han lappen..

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble jeg ikke noe overraska over at det var Trond som la seg på hjul?:mad: men han har jo ikke no bevis, kan jo ikke bare ta fra han lappen ved at legger seg på hjul og ser hvor fort du kjørte?? Han må vel ha no mer bevis enn det, eller så blir det vel kun ord mot ord? Trond :aug:

Fader Kubikk

Du som er i blokka

For veien er din

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar