Gå til innhold

Finnes det regler om brekking?

Ranger emnet

ramtho

Anbefalte innlegg

Originally posted by Stephan

er en stor stor parkeringsplass i trondheim som mange bruker som "lekeplass" har møtt politi mange ganger der å de er bare hyggelige å sier at det er helt greit, faktisk fint at vi bruker den plassen til dette. De mente det var en del av opplæringa for å mestre kjøretøyet bedre... flotte greier:D

ja det er FLOTTE GREIER. skjeldent at onkel politi er sånn da.

skulle ønske at det var sånn over alt, altså alle parkeringplasser.hadde vært mye greiere det enn å fly ute på veien å brekke/slædde.

Golf 2 1990 mod. 1.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Viking067

§ 3. Grunnregler for trafikk

Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret.

Vegfarende skal også vise hensyn mot dem som bor eller oppholder seg ved vegen.

§ 6. Fartsregler

Fører av kjøretøy skal avpasse farten etter sted, føre-, sikt- og trafikkforholdene slik at det ikke kan oppstå fare eller voldes ulempe for andre, og slik at annen trafikk blir minst mulig hindret eller forstyrret. Føreren skal alltid ha fullt herredømme over kjøretøyet.

Er vel dette de tar dere for :rolleyes:

Det er jo mulig å oppfylle alle kravene her, problemet er jo da å bevise det...:( :D

- 92 BMW 318iS

- 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale

- 86 Sierra iS - prosjekt?

- 98 323i Coupe banebil

- 83/87 Audi 200 TQA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ArraKiss

Er gammel nesoddgutt ja! Heldigvis ikke nå lenger... Kjenner hele Grøner skokken jeg... The whole family!

Ja den plassen er jo genial for å ligge sidelengs på, det mp innrømmes :D

Hehe.. hvis man kjenner en grøner kjenner man alle;)

er heldigvis ikke nesoddgutt lenger jeg heller:)

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være enig i at det kan være risikofylt å gjøre dette på vanlig hovedvei. Fadern holdt på få en i tryne her om dagen fordi en kom bredt rundt en sving som det overhode ikke var nok sikt til å ligge bredt i, med andre ord dette kunne gått gæli!!

Men det jeg mener er at på åpne plasser som p-plasser, industriomrpåder osv. så kan det ikke være så jævla farlig om vi brekker og leker oss. Hvis vi treffer en snøfond, steiner eller lignende så er det jo vært problem, ikke dems.! Ække de som får noe ødelagt!

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at vi er enig :D

Men det er noen få som også tar den gjennom uoversiktlig svinger og hvis man skal begynne å lage en slik lov som sier at man kan gjøre d gjennom oversiktige svinger, men ikke uoversiktige svinger tror jeg det vil bli mye tull og tøys med denne loven.. Men hvis det er en oversiktlig sving så ser du jo om det kommer biler eller om "onkel" er der ;) Så da trenger du vel ingen lov :D lol lol lol lol lol

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

Hehe.. hvis man kjenner en grøner kjenner man alle;)

er heldigvis ikke nesoddgutt lenger jeg heller:)

He he... Er kanskje sant det:)

Nei glad jeg ikke er nesoddengutt lenger, er det ETT sted som suger BIG TIME må det være nesodden!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med bilen min på det føret som er nå så er det brett uansett!! Så hvis purken ser meg kjøre nå så er jeg døttkjøtt, men sjårebrymæ!! Jeg orker ikke være redd for dem mer.. kan ikke ta meg for å få en "ukontrulert" sladd på bilen:D RwD;)

er HELT enig at nesodden suger BIIIG TIME!!

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ArraKiss

Er gammel nesoddgutt ja! Heldigvis ikke nå lenger... Kjenner hele Grøner skokken jeg... The whole family!

Ja den plassen er jo genial for å ligge sidelengs på, det mp innrømmes :D

så du kjenner hele skokken altså. på samme alder som noen av dem eller?

og manuell. den turen vi hadde på burma var faen ikke god. disse grønera:D var nå noe slikking av strømmaster/lyktestolper inn den veien der ja, før det blei som å sitere en annen her på forumet "sidelengs, baklengs, snøføyke..........snøskuffe":cool: :D :eek:

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

haha.. ikke bra den turen nei.. førstemann til døden er en dau kar.. Har litt lett for å gå hardt for seg. Men er det noen som er rå med kjeppen i hånda så er det grøner & jeg assa;):P

hvilken kjepp er det fu tenker på nå????

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider