Scampi Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Går en "standard" svart Cayenne i moss for tida... Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Javel Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Nææææææ er det sant? Stå i 10 min på solli plas i oslo og se etter ceyenne'er, vedder at du kommer til 5- 10. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 fiffi .Går en svart cayenne turbo i Holmestrand bare sånn at dere vet det. :D jeje Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by Scampi Går en "standard" svart Cayenne i moss for tida... må si at det er meget bra jobbet av deg å vite slikt.. du som bor i florida!! hehe men ellers..oki.. går en lambo her i bergen.. av den nye modellen.. som man ikke kan stave uten å måtte lese det rett av ræven på bilen..hehe EDIT: tror ikke det er noens mening å være frekk her men.. er hvertfall ikke min.. men du brude gjerne skriv litt mere om bilen da.. siden de der begynner å bli en smule "tradisjonelle" nå for tiden..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Originally posted by MMORE Nææææææ er det sant? Stå i 10 min på solli plas i oslo og se etter ceyenne'er, vedder at du kommer til 5- 10. Jeg driter da vel godt i hvor mange Cayenner som passerer deg når du henger rundt i byen... Dessuten er det snakk om Moss her...ikke akkurat verdensmetropolen når det gjelder biler...ikke mye annet heller... Originally posted by The cowboy må si at det er meget bra jobbet av deg å vite slikt.. du som bor i florida!! hehe men ellers..oki.. går en lambo her i bergen.. av den nye modellen.. som man ikke kan stave uten å måtte lese det rett av ræven på bilen..hehe EDIT: tror ikke det er noens mening å være frekk her men.. er hvertfall ikke min.. men du brude gjerne skriv litt mere om bilen da.. siden de der begynner å bli en smule "tradisjonelle" nå for tiden..hehe Hvis du hadde titta litt bedre etter og tenkt litt, så hadde du kanskje skjønt at "Eastfold" betyr Østfold...jeg bor også i Østfold. Og den er helt standard..svart...daff og trøtt. Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Står en svart Cayenne utenfor "Odd Fellow" bygget i Asker også... tilfelle noen lurte. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by Scampi Hvis du hadde titta litt bedre etter og tenkt litt, så hadde du kanskje skjønt at "Eastfold" betyr Østfold...jeg bor også i Østfold. hehe..sorry.. så ikke den jeg ;) menne.. om du og bor i florida.. hva faen gjør du her i norskelandet nå vinterstid da mann?? kom deg "hjem" igjen..hehe (btw:kan jeg bli med i bagasjen?? hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg