arctos Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 hinsides nydelig bil da, jeg er reglerett forelsket;) jeg starter fra og med i dag, jakten etter en slik bil;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Lykke til :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Ja, en sånn Skyline burde alle seriøse Japanbil-entusiaster eie. Etter min mening er GC10 Skylinen den råeste av de råe klassikerne fra The Land of the Rising Sun. Og veteran méd; ingen importavgifter! EDIT: En del info om klassiske Japanere finnes her: HiroJapan Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Ja, en sånn Skyline burde alle seriøse Japanbil-entusiaster eie. Etter min mening er GC10 Skylinen den råeste av de råe klassikerne fra The Land of the Rising Sun. Og veteran méd; ingen importavgifter! ENIG! Men , etter det jeg vet , er strøkne eksemplarer av disse syyykt dyre, dyrere enn R34'er og tilsvarende.. noen som kan bekrefte det? Skjønner d egentlig godt jeg.... sykt feit bil , som man ikke bare kan gå å kjøpe liksom... Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Det jeg har hørt og lest, som kan være et problem med disse nydelige klassikerne, er at japanerne helst ikke vil se de forlate landet og at de derfor blir veldig dyre. Uansett. Drar noen inn en slik bil, eller en annen strøken klassiker, så får de min fulle respekt :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Enda en Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 kan ikke noen vinne noen millioner i V75 og donere 2 mill til meg, i jakten på min drømme skyline?;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Jepp, en original KPGC10, 2-dørs Skyline GT-R i nystand er svinedyr. At en slik godt kan koste like mye som R34 er ikke noe overraskende. Nostalgic.co.jp - Her finnes masse biler og info om klassiske biler, tilogmed noen Europeiske. Men det er kanskje litt vanskelig å navigere her hvis en ikke kan lese Japansk. EDIT: Bilde tatt fra Nostalgic.co.jp og viser Solexforgasserne fra en GT-R 2000's S20-maskin: EDIT2: Tegninger: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by Freeman [b [/b] Sånn hvit har jeg hatt i 4-dørt utgave, Datsun 200L.Var en 2,0l sekser i den og gikk på Dodge 14" Keystone Classic kopier :-) Rå børse Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Den er ikke bare rå, den er jo møkkarå. Det er en del klassiske JDM's jeg kan tenke meg. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg