Gå til innhold

Synsing om bilstereo-sidene mine...

Ranger emnet

Bisarre

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle teste leveringa hos autosound jeg da,

helt til prisen på høytalerne (5WS) jeg skulle bestille ble skrudd opp.

;)

Sånn ellers så syns jeg kanskje at sidene blir litt dystre med mye

sort bakgrunn. Er også en del forstyrrende elementer på siden kanskje, da tenker jeg på applet'ene....

Helt grei meny-navigering.....

Er forresten produktene leveringsklare?

Stå på!

Mvh.

Zalcin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zalcin

Tenkte jeg skulle teste leveringa hos autosound jeg da,

helt til prisen på høytalerne (5WS) jeg skulle bestille ble skrudd opp.

;)

Er forresten produktene leveringsklare?

Mvh.

Zalcin

Eh... Vi fikk litt pes fra importøren. Ikke dems skyld, men Focal har krevd at produktene kun skal prises veiledende.:(

Bare ring, så skal vi nok ordne grei pris...:op

Vi har veldig lite av de rundt 2000 produktene vi har tilgang til, på lager... Vi bestiller med en gang vi får inn bestilling, og har da varen neste dag. Om du da ikke bor i nærområdet, er det kun posten som står mellom deg og varen. Total leveringstid er fortsatt meget liten, i forhold til mange andre butikker... Om da ikke importøren skulle være tom. Da kan det ta noen ekstra dager. Men du får beskjed med en gang, slik at du kan velge om du vil gå et annet sted.

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vst autohifi er leverandøren din har du vel litt mye produkter av rockford som ikke selges i norge, bl.a. basskassene, det er jo kun den 2x12" kassa som er i norge en gang i blandt på begrenset opplag. ikke legg inn mer enn du kan skaffe... da blir det bare rot. likens 4" frontsett osv er vel litt hardt å skaffe i rockford. et lite tips er å bruk autohifis sider som grunnlag til produktspekter i stedet for rockford sine. :) ellers synes jeg de sidene uten java var bedre.

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...... et tips kan jo være å ta telefonen

for å få solgt noe da......... kom til personsvar jeg...

Prøver igjen senere i dag.....

Men du er unnskyldt, da jeg går utifra at autosound er i

startfasen.....

gi og med at jeg heller ikke finner autosound registrert i

mva-registeret.

"En næringsdrivende blir avgiftspliktig når omsetningen av avgiftspliktige varer og tjenester har oversteget 30 000 kroner i en tolv måneders periode. Du skal altså legge til MVA på den første fakturaen som overskrider grensen. Da må du ha ordnet med registrering på forhånd."

-Zalcin-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ehh..

Ok.

Alle har lov til å prøve seg på ting og tang, men er det bare jeg som kan være ærlig?

Jeg hadde ikke kjøpt fra deg via den siden, beklager.

Den ser ca ~5-6 år gammel ut og det lukter firma som ikke satser seriøst på web lang vei. Sorry. Tviler ikke på at det har tatt lang tid å lage og sier ikke under noen omstendigheter at jeg kan lage noe bedre selv, men vet også at jeg hadde satt det bort til noen som faktisk KAN lage det for meg.

Det er så mange webdesignere der ute at du kan grine av mindre.

Ring litt rundt til noen seriøse selskaper (ikke nødvendigivs store selskap), ha et par møter med folka, legg frem hva du vil ha.

Hva du vil ha er et oversiktlig og greit system du kan navigere etter, lagerstatus evt. leveringstid automatisert (om mulig) og evn. forventet leveringstid. Bestilling med kredittkort vil du også ha. Du vil også registrere deg i enhetsregisteret, rett og slett fordi en forbruker har mye bedre rettigheter når man handler fra en bedrift kontra en privatperson. Skal du handle for et par tusen+++ handler du da heller fra bedriften som sikkrer deg dine rettigheter lovmessig enn privatpersonen for å spare 150,- eller noe sånt.

Ikke misforstå det jeg sier her, men tror ikke du kommer til å få så grusomt mange salg fra siden der. Jeg kan ta helt feil, men jeg synes dette ser gammelt og useriøst ut.. Ønsker ALLE nye selskap lykke til, konkuranse er ALLTID bra og nye bedrifter er fint.

Men da må de være seriøse og de må fronte seg selv som seriøse.

Ellers får de ikke kunder, de ender opp med underskudd, konkurs / nedleggelse til slutt og man har tidligere kunder som føler seg snytt når produket de har kjøpt går i filler.

Ellers må jeg bare si lykke til og håper det går bra med bedriften videre! :)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med El-Loco.

Du burde engasjere profesjonelle web-designere.

Det ser ikke bra ut med sort ramme rundt en kommunist-grå forside. Det ser deprimerende ut. Dessuten er sort og grått symbolsk med døden, må vite.

I kombinasjon med Java, tullete effekter og dårlig syntaks, kan en nesten begynne å lure på om det er en ekshibisjonistisk unge som står bak virksomheten.

Det gjør ikke saken det døyt bedre at prisene i noen tilfeller er høyere enn veil. pris.

Jeg ville ikke anbefale noen å kjøpe hos deg. Ikke før du tar deg sammen.

Men forsøket er så absolutt verdt en thumpsup...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Først litt til El-LoCo:

Dette er ikke en nettbutikk. Men en side hvor en kjøper kan gå inn å finne info om de utallige produktene som vi har mulighet til å skaffe. Jeg sier skaffe, fordi vi ikke er noen Elkjøp-kjede som sitter på milliarder av kroner, og derfor ikke kan ha alt på lager.

Det som er ønskelig her, er at kunden kan leke litt rundt, og finne svar på de fleste spørsmålene angående det og det produktet. Slik at kunden slipper å sende e-post/ringe for hvert eneste lille spørsmål han har. For de av dere som driver med dette, har nok alle fått litt av hvert av spørsmål.

Når man finner ut sån ca hva man vil ha, blir det mye enklere for meg som selger, og deg som kunde, å komme fram til riktig løsning. Gjerne over en telefon, eller via e-post. Dette gjør handelen mere personlig og hyggelig (i mine øyne).

En nettbutikk er vel og grei det, så lenge du vet akkurat hva du vil ha, og hva du trenger i tillegg. Noe som sjeldent er saken i denne bransjen her. De fleste vet gjerne hvilken "rå" forsterker de vil ha, uten å være klar over alt annet som er et must. Og den listen blir jo bare større og større, jo kraftigere forsterkeren er.

Det er akkurat denne servicen vi kan tilby. Vi selger ikke bare for å selge. Men passer på å informere godt også.

Derfor er sidene bare et hjelpemiddel. ingen "butikk".

Sidene er jo heller ikke helt komplette enda, men det kommer seg.

Når det gjelder underskudd og nedleggelse, så skal ikke det være en overhengende fare. Vi har så og si ingen utgifter på lokale. Ingen lønnsutgifter. Begge to jobber utenom, og tjener greit på det. Denne butikken er drivd ut ifra interessen vår. Og fullt ut seriøst. Det kan dere sjekke med kundene våre. (Har ikke lov å oppgi dem, men dere kan gjøre et søk på QXL, så finner dere oss. Der kan dere ta en titt i karakterboka. Ingen som har noe negativt å si.

Returer er det faktisk importør som tar seg av. Ikke butikken. Går noe istykker, uforskyldt. Så er ikke det noe tap for oss. Vi får ny del fra importør. Vi må bare ta oss bryet med å sende delen. Hvis det kan kalles bry.

Originally posted by Otto von Bismarck

Enig med El-Loco.

Du burde engasjere profesjonelle web-designere.

...kan en nesten begynne å lure på om det er en ekshibisjonistisk unge som står bak virksomheten.

Det gjør ikke saken det døyt bedre at prisene i noen tilfeller er høyere enn veil. pris.

Jeg ville ikke anbefale noen å kjøpe hos deg. Ikke før du tar deg sammen.

Men forsøket er så absolutt verdt en thumpsup...

Den dagen vi sitter med nok kroner på bok, så vil vi nok satse på proffesjonelle. Men vi ønsker å alltid ha litt penger i bakhand, så et dyrt firma får vente.

Så veldig ekshibisjonistisk er jeg ikke, men et sted må man begynne. Dette er min første side. Og med tanke på at jeg nå har måttet lære meg dette, og holdt på så lenge som jeg har gjort, i tillegg til full jobb, og kjerring, viser vel at vi gjør dette på alvor.

Priser over veiledende vil jeg gjerne ha eksempler på. Alle prisene på siden, er hentet ut ifra de listene vi har fått av importør. Så jeg må kunne gå ut ifra at de stemmer. Men som sagt, kom gjerne med eksempler, så skal jeg sjekke det ut.

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by El-LoCo

Jeg hadde ikke kjøpt fra deg via den siden, beklager.

Den ser ca ~5-6 år gammel ut og det lukter firma som ikke satser seriøst på web lang vei. Sorry.

Jeg på min side driter i websiden så lenge priser, service, og produkter er bra.

Hadde ikke skjenket designet en tanke tror jeg, hadde bare funnet frem produktinfo og telefonnummeret.

:)

Jeg vurderer IKKE et firma ut fra hvor flotte websidene er. (Hvis det ikke er et webdesignfirma da.. :D )

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider