RusH Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Jeg mistet lappen i 2 år, og jeg har ca. 6 måneder igjen før jeg kan få den tilbake... men jeg er keen på lappen nå!! er drittlei av å kjøre kollektivt, så jeg tenkte å søke om å få den tilbake igjen og trenger noen tips: Hvem skal jeg søke til? Tips om hva jeg bør ha med i brevet? (Sjefen kan skrive noe piss om at jeg trenger lappen i jobb sammenheng etc..) (mistet lappen i 2 år, 10,000,- i bot og 21 dager ubetinget) mener jeg har sonet straffen rimelig greit nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo SlayeR Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Fyllekjørte ikke du da? er kanskje like greit at du klarer deg uten lappen 6 mnd til da. men på en annen side. Hvis sjefen din kan "dokumentere" at du trenger lappen i jobb sammenheng er nok det en av de beste mulighetene du har for å få lappen tilbake. Søknaden må vel sendes til det politidistriktet som behandlet saken din. Er det feil så sender de det nok bare videre til de som skal ha det.... Siter `09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :) `91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres) `08 Ford Kuga 4x4 (solgt) `07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt) `91 Volvo 240 stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg