Otto von Bismarck Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 bare ikke skad litt quattro dyret da, det er trossalt en ådi! Det går ikke å skade en Audi. Jeg har prøvd og måtte bare gi opp. Den var for kraftig. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Har klart det jeg:D :D :D :D :D :D Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Originally posted by erling Ja, oss kjærringer er nok litt mere uforsiktige når vi fyller motorrommet med snø.. ;) Hvis du erling klarer å fylle opp motorommet med snø, så må du jaggu stå på å da! :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Originally posted by Mondeo Har klart det jeg Det skyldtes sikkert et lumsk Ford-virus! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Jeg tror dere trenger en sånn for å gjøre jobben litt bedre: Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Originally posted by ola Hvis du erling klarer å fylle opp motorommet med snø, så må du jaggu stå på å da! :D He-he, kan ikke si at det har vært et problem nei. :) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Er dette den Audien som Corvette hadde før? Quattro er tøft det, er vel ganske nyttig av seg også :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Hvordan i helvete fyller du i det heletatt motorrommet med så mye snø??:... hadde faen ikke fått det til om jeg hadde skuffa snø inn med spade og åpent panser en gang!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Originally posted by paralell Hvordan i helvete fyller du i det heletatt motorrommet med så mye snø??:... hadde faen ikke fått det til om jeg hadde skuffa snø inn med spade og åpent panser en gang!!! Uansett så er du rå på å brøyte veiene langs Gardermoen! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Pokker å jeg begynte å lure nå de brøyte kantene så dønn like ut som 1 av de 6 jeg tok med meg til Sigdal i fjor :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Den ligner på Audi'n jeg hadde før, en Audi 200 Turbo bare litt synd at jeg ikke hadde Quattro da:rolleyes: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Originally posted by Jonte Er dette den Audien som Corvette hadde før? Quattro er tøft det, er vel ganske nyttig av seg også :) Jeg har den fortsatt jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Desember 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Originally posted by Mazda323F HAHAHAHAHA KONGE!!! Hvordan i H**** fikk du snøen ut av motorrommet? måtte du stå der til den hadde smelta eller måtte du fram med skoffa??? konge kjørt lol behøver jo ikke være redd for å bli ferska heller, skiltene var jo ferdig gjemt hehehe thumpsup Vel, du vet jo sikkert hvem sin bil det er. Var ikke jeg som kjørte, men var ikke langt unna at jeg dro en tilsvarende litt tidligere på kvelden. Skiltene er ferdig gjemt, ja. Ingen som gidder bry seg veldig med å få dem fram igjen. Tross alt er det bedre å få en advarsel fra snuten for usynlige skilt, enn at noen kan anmelde for å ha kjørt litt aktivt.... Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Desember 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Originally posted by paralell Hvordan i helvete fyller du i det heletatt motorrommet med så mye snø??:... hadde faen ikke fått det til om jeg hadde skuffa snø inn med spade og åpent panser en gang!!! Tja.. ikke helt sikkert selv. Men du kan jo prøve en tilsvarende fart mer eller mindre sidelengs ut i brøytekanten. Ganske løs brøytekant også. Egentlig heldig at kun ene lampa røyk. Den hadde flere sprekker over hele glasset fra før. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg