GalnemaX Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Heisann! Jeg har et helt enkelt digitalkamera og kunne trengt noen tips om fotografering. Hvordan skal jeg gjøre for å få best mulig bilder av bil i fart i mørke når jeg selv står stille? Hvordan får jeg best mulig bilder generelt sett? Tenker da på bil i fart, bil stille og bil i mørke.. :) På forhånd takk! - Andreas Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by GalnemaX Heisann! Jeg har et helt enkelt digitalkamera og kunne trengt noen tips om fotografering. Hvordan skal jeg gjøre for å få best mulig bilder av bil i fart i mørke når jeg selv står stille? Hvordan får jeg best mulig bilder generelt sett? Tenker da på bil i fart, bil stille og bil i mørke.. :) På forhånd takk! - Andreas Går en tråd her om samme tema ;) http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=14672 Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg