Gå til innhold

Video : Peugeot som amatørsladder...

Ranger emnet

Pudding

Anbefalte innlegg

Originally posted by dalheim

morro film selv om det ikke var like bra som mye av det andre man har sett fra deg :)

Det hjelper ikke å si dette.. Skal jeg overgå megselv kommer jeg aldri til å klare å få ut noen filmer lenger :P

Iallefall ikke innen "rimelig rid" :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke værst å få til så fete kameravinkler på en enmansproduksjon. Kanskje ikke alle som tar ironien(?) i musikkvalget, men jeg tok det med ett stort smil. Uansett, nå ser jeg frem til parkeringsplassdrifting med E30'n i Jula.

pudding.gif

:D

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den første underholdene "sladde på snødekt parkeringsplass i mørke" filmen jeg har sett. knallbra. Ut i fra kjøreforhold og kameraforhold fikk du jo tyna situasjonen bra med materiale. Vi vet jo hva bilen er god for på tørr asfalt, så på den måten er vel bilen litt overkvalifisert til å drifting på så glatt underlag.

9 tallet fra lånkebanen sitter på fremdeles ser jeg. Med tørrtrening på snø går det bare en vei med drifteskillsene :). Skal prøve å få kjørt på noen istreff i vinter. gøy det og.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pudding: får ikke sett filmen nå, siden jeg sitter på jobb, og vi har bare sånn tynn klient dritt her...

Du må bli med oss å kjøre og filme da! Vi er ofte ute og sladder på øde veiler rundt stjørdalen... Brukte opp en sierra i går dah :) På fredagen var vi ute på en 3-timers tur på øde veier langt oppi skogen og sladda, hadde med en pajero som "rescue-car" bak, og bilen vi kjørte skulle vrakes uansett... noe som tilsier at det blir satsa nok :D :D

ring meg om du vil bli med på tur dah! 928 12 006

Lenke til kommentar
Del på andre sider