Gå til innhold

Escort XR3i


Turbonetixs

Anbefalte innlegg

MYE som kan gjøres :) er pengoboka som legger begrensinga :)

 

hone og frese ned toppen, kvasskam, chip ++ mye som kan gjøres =) bolt on turbo kit gjør jo å susen, men koster litt..

 

http://www.rdlx3m.com har stort sett samme motor som deg vil jeg tru, du kan jo se hva han har gjort med hannes, kansje du får noen idèer :)

[-] `93 Mondeo Si Sport

 

 

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by HansenRS

http://www.rdlx3m.com har stort sett samme motor som deg vil jeg tru, du kan jo se hva han har gjort med hannes, kansje du får noen idèer :)

 

 

Hmm.. sånn bortsett fra at han ikke har gjort noe særlig med motor enda, da.. :P

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mine Originale Rs Turbo felger mener jeg innpresset er 37,5mm. er ikke helt sikker, men tror det. Bør jo være samme innpress på xr3i og rs turbo?

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

det som er greit me ford er at en kan bruke alt av ford felger som har 4 bolter! men er jo selvølge at en bør ha riktig dimisjon! ellers blir bilen en "hore" på veien jah!

 

Selv fåretrekker jeg 195,50-15"! dette er den dimisjonen som er "riktig" til din bil! åsså 205,40-16" om du vil ha det!

har selv testet 205.55-15" å det var helt jævlig å kjøre med! bilen styrte som han ville! gikk ikke ann å kjøre med i det heletatt;)

 

orginal dimisjon på de bilene er jo 175,70-13 (om det skulle være interesangt ;)

 

bare å spørre om det er no mer du lurer på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tune opp en cvh er igrunn ganske greit...det som skal til er proting,porting og litt mer porting...oxo tar du å porter litt til.

få opp kompresjonen ved å plane toppen..

kjøp deg en vass kam..

skru opp bensintrykket..(chippe disse bilene er unødvendig,koster mer enn det smaker)

ke-jetronic bensinsystem er lett og lure..har du EFI så kan dette oxo lures..men porting,kam,grenrør,eksos og filter er bra trimmingstips til xr3i

*Ford Sierra IST*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår